Βρέθηκαν 11 αποτελέσματα       Διδακτική της Πληροφορικής    Αφαίρεση Όλων 

 

Σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις.  / Διάλεξη 10 (Παρασκευοπούλου-Κόλλια Ευφροσύνη-ΆλκηστηΠ.Δ. 407 στη Βαθμίδα του Λέκτορα)

Διδακτική της Πληροφορικής, Τμήμα Τμήμα Πληροφορικής με Εφαρμογές στη Βιοϊατρική

Ο τρόπος θέασης των διδακτικών (και πραγματικών) καταστάσεων εντός αίθουσας και το πώς προσεγγίζονται από τον εκπαιδευτικό μπορεί να καθορίσει την έκβαση όλης της ενδο-σχολικής πραγματικότητας. Οι εκπαιδευτικοί θα πρέπει να γνωρίζουν τις σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις. Αναφορά σε στοχοταξινομία, επίπεδα προγραμματισμού, μοντέλα διατύπωσης στόχων.
Εξάμηνο: - 2015-08-21 00:29:26 391
Άλλες διδακτικές προσεγγίσεις  / Διάλεξη 11 (Παρασκευοπούλου-Κόλλια Ευφροσύνη-ΆλκηστηΠ.Δ. 407 στη Βαθμίδα του Λέκτορα)

Διδακτική της Πληροφορικής, Τμήμα Τμήμα Πληροφορικής με Εφαρμογές στη Βιοϊατρική

Ο τρόπος θέασης των διδακτικών (και πραγματικών) καταστάσεων εντός αίθουσας και το πώς προσεγγίζονται από τον εκπαιδευτικό μπορεί να καθορίσει την έκβαση όλης της ενδο-σχολικής πραγματικότητας. Οι εκπαιδευτικοί θα πρέπει να γνωρίζουν τις σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις.
Εξάμηνο: - 2015-08-21 00:28:13 286
Η Πληροφορική στο Δημοτικό Σχολείο  / Διάλεξη 6 (Παρασκευοπούλου-Κόλλια Ευφροσύνη-ΆλκηστηΠ.Δ. 407 στη Βαθμίδα του Λέκτορα)

Διδακτική της Πληροφορικής, Τμήμα Τμήμα Πληροφορικής με Εφαρμογές στη Βιοϊατρική

Σκοπός της εισαγωγής της Πληροφορικής στο Νηπιαγωγείο και στο Δημοτικό Σχολείο είναι να εξοικειωθούν οι μαθητές και οι μαθήτριες με τις βασικές λειτουργίες του υπολογιστή και να έλθουν σε μια πρώτη επαφή με διάφορες χρήσεις του.
Εξάμηνο: - 2015-08-20 00:23:48 293
Η Πληροφορική στο Γυμνάσιο  / Διάλεξη 7 (Παρασκευοπούλου-Κόλλια Ευφροσύνη-ΆλκηστηΠ.Δ. 407 στη Βαθμίδα του Λέκτορα)

Διδακτική της Πληροφορικής, Τμήμα Τμήμα Πληροφορικής με Εφαρμογές στη Βιοϊατρική

Σκοπός του μαθήματος της Πληροφορικής στο Γυμνάσιο είναι να δώσει στους μαθητές όλα τα απαιτούμενα εφόδια ώστε να εντρυφήσουν στις βασικές έννοιες και όρους της Τεχνολογίας της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας (ΤΠΕ).
Εξάμηνο: - 2015-08-20 00:25:57 258
Η Πληροφορική στο Ενιαίο Λύκειο  / Διάλεξη 8 (Παρασκευοπούλου-Κόλλια Ευφροσύνη-ΆλκηστηΠ.Δ. 407 στη Βαθμίδα του Λέκτορα)

Διδακτική της Πληροφορικής, Τμήμα Τμήμα Πληροφορικής με Εφαρμογές στη Βιοϊατρική

Η Πληροφορική στο Λύκειο έχει ως γενικό σκοπό: την επέκταση της γενικής πληροφορικής παιδείας των μαθητών, την ενημέρωση των μαθητών για τις εφαρμογές της πληροφορικής στο σύγχρονο κόσμο, την ευαισθητοποίηση, τον προβληματισμό και την ανάπτυξη κριτικής ικανότητας εκ μέρους των μαθητών, στα κοινωνικά, ηθικά, πολιτισμικά, κ.ά.
Εξάμηνο: - 2015-08-20 00:22:02 213
Διεξαγωγή αποτελεσματικής διδασκαλίας και Διεξαγωγή διερευνητικής διδασκαλίας  / Διάλεξη 9 (Παρασκευοπούλου-Κόλλια Ευφροσύνη-ΆλκηστηΠ.Δ. 407 στη Βαθμίδα του Λέκτορα)

Διδακτική της Πληροφορικής, Τμήμα Τμήμα Πληροφορικής με Εφαρμογές στη Βιοϊατρική

Οι φάσεις, ο σχεδιασμός, η διεξαγωγή και η αξιολόγηση της διδασκαλίας. Στρατηγική αποτελεσματικής διδασκαλίας, Στρατηγική κατευθυνόμενης διερεύνησης.
Εξάμηνο: - 2015-08-20 00:14:53 267
Προβλήματα συμπεριφοράς στο σχολείο  / Διάλεξη 4 (Παρασκευοπούλου-Κόλλια Ευφροσύνη-ΆλκηστηΠ.Δ. 407 στη Βαθμίδα του Λέκτορα)

Διδακτική της Πληροφορικής, Τμήμα Τμήμα Πληροφορικής με Εφαρμογές στη Βιοϊατρική

Ο τρόπος διαχείρισης ζητημάτων που ενσκήπτουν μέσα στη σχολική αίθουσα μπορεί να βελτιώσει ή να εξαλείψει μια προβληματική συμπεριφορά. Οι εκπαιδευτικοί οφείλουν να κατέχουν γενικές και βασικές γνώσεις επί του εν λόγω ζητήματος.
Εξάμηνο: - 2015-08-19 00:46:50 257
Θεωρίες Μάθησης  / Διάλεξη 5 (Παρασκευοπούλου-Κόλλια Ευφροσύνη-ΆλκηστηΠ.Δ. 407 στη Βαθμίδα του Λέκτορα)

Διδακτική της Πληροφορικής, Τμήμα Τμήμα Πληροφορικής με Εφαρμογές στη Βιοϊατρική

Τέσσερις κυριότερες θεωρίες μάθησης: οι συμπεριφοριστικές (behaviouristic), οι γνωστικές (cognitive), οι ανθρωπιστικές (humanistic) και οι θεωρίες κοινωνικής μάθησης (social learning).
Εξάμηνο: - 2015-08-19 00:27:32 256
Τεχνικές διδασκαλίας.  / Διάλεξη 3 (Παρασκευοπούλου-Κόλλια Ευφροσύνη-ΆλκηστηΠ.Δ. 407 στη Βαθμίδα του Λέκτορα)

Διδακτική της Πληροφορικής, Τμήμα Τμήμα Πληροφορικής με Εφαρμογές στη Βιοϊατρική

Στη διάλεξη περιγράφονται αναλυτικά διάφορες τεχνικές διδασκαλίας.Εισήγηση ή διάλεξη ή Μονολογική παρουσίαση, Συζήτηση ή διάλογος, Οι ερωταποκρίσεις Χιονοστοιβάδα, Καταιγισμός ιδεών, Επίδειξη, Πρακτική άσκηση, Ομάδες εργασίας, Παιχνίδι ρόλων, Μελέτη περίπτωσης, Εννοιολογική χαρτογράφηση.
Εξάμηνο: - 2015-08-06 00:23:17 336
Διδακτικές προσεγγίσεις στη διδασκαλία της Πληροφορικής  / Διάλεξη 2 (Παρασκευοπούλου-Κόλλια Ευφροσύνη-ΆλκηστηΠ.Δ. 407 στη Βαθμίδα του Λέκτορα)

Διδακτική της Πληροφορικής, Τμήμα Τμήμα Πληροφορικής με Εφαρμογές στη Βιοϊατρική

Τέχνη με επιστημονικό υπόβαθρο, σκόπιμη διαδικασία, ρόλος διαμεσολαβητικός, χαρακτήρας εκτελεστικός, ενεργητικός, προπαρασκευαστικός, ενέχει στοιχεία σύγκρουσης, οργάνωσης, μεθοδικότητας, πραγματώνεται μέσω διαπροσωπικής επικοινωνίας.
Εξάμηνο: - 2015-08-05 00:16:05 302
Η εισαγωγή της Πληροφορικής ως αντικείμενο μάθησης στη χώρα μας  / Διάλεξη 1 (Παρασκευοπούλου-Κόλλια Ευφροσύνη-ΆλκηστηΠ.Δ. 407 στη Βαθμίδα του Λέκτορα)

Διδακτική της Πληροφορικής, Τμήμα Τμήμα Πληροφορικής με Εφαρμογές στη Βιοϊατρική

Η εισαγωγή της Πληροφορικής στην ελληνική εκπαίδευση ξεκίνησε από τα τεχνικά-επαγγελματικά και τα πολυκλαδικά λύκεια (1983-1985), στα γυμνάσια (1992), όπου και ολοκληρώθηκε μετά από μερικά χρόνια, στο γενικό λύκειο (1998) και ολοκληρώθηκε μετά από μερικά χρόνια, στην πρωτοβάθμια και προσχολική εκπαίδευση (2003) με την καθιέρωση ενός ενδεικτικού προγράμματος σπουδών και τον εξοπλισμό μέρους των σχολείων με υπολογιστές.
Εξάμηνο: - 2015-08-04 00:28:18 780