ΣΤΑΤΙΚΗ Ι, Τμήμα Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών
Η Διάλεξη 1 περιλαμβάνει τις βασικές παραδοχές που γίνονται στα πλαίσια του μαθήματος και έχει ως αντικείμενο το δίσκο, την κίνηση και τη στήριξη του δίσκου και τον υπολογισμό των αντιδράσεων του δίσκου.ΣΤΑΤΙΚΗ Ι, Τμήμα Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών
Η Διάλεξη 2 έχει ως αντικείμενο τις εσωτερικές δυνάμεις του δίσκου, τη δοκό και τις εσωτερικές δυνάμεις της δοκού, τα διαγράμματα της δοκού και τη μέθοδο των εμβαδών για τον υπολογισμό των διαγραμμάτων αυτών.ΣΤΑΤΙΚΗ Ι, Τμήμα Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών
Η Διάλεξη 3 έχει ως αντικείμενο την εύρεση των διαγραμμάτων της δοκού με τη μέθοδο της ομόλογης αμφιέρειστης δοκού.ΣΤΑΤΙΚΗ Ι, Τμήμα Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών
Η Διάλεξη 4 έχει ως αντικείμενο τα πλαίσια και τα διαγράμματά τους.ΣΤΑΤΙΚΗ Ι, Τμήμα Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών
Στη Διάλεξη 8 γίνεται μια εισαγωγή στις γραμμές επιρροής, περιγράφεται η διαδικασία αποτίμησης των γραμμών επιρροής και παρατίθενται αντίστοιχα παραδείγματα.ΣΤΑΤΙΚΗ Ι, Τμήμα Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών
Η Διάλεξη 10 περιλαμβάνει δύο διαφορετικά αντικείμενα: τους καμπύλους φορείς και τον ορισμό της συμμετρίας και αντισυμμετρίας και την εφαρμογή τους στη Στατική.ΣΤΑΤΙΚΗ Ι, Τμήμα Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών
Η Διάλεξη 5 ασχολείται με το δικτυωτό δίσκο, τη μόρφωση των δικτυωμάτων και τον υπολογισμό των τάσεων των ράβδων.ΣΤΑΤΙΚΗ Ι, Τμήμα Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών
Αντικείμενο της Διάλεξης 6 είναι η μέθοδος των τομών Ritter και οι τύποι υπολογισμού των τάσεων των ράβδων, τόσο για τη γενική περίπτωση, όσο και για ειδικές περιπτώσεις δικτυωμάτων.ΣΤΑΤΙΚΗ Ι, Τμήμα Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών
Η Διάλεξη 9 έχει ως αντικείμενο τη διαδικασία εύρεσης των γραμμών επιρροής των δικτυωμάτων και περιλαμβάνει παραδείγματα πάνω σε αυτή.ΣΤΑΤΙΚΗ Ι, Τμήμα Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών
Η Διάλεξη 7 αφορά τους συνηθισμένους σύνθετους φορείς και συγκεκριμένα τη δοκό Gerber και παραλλαγές της και το τριαρθρωτό τόξο, καθώς και τους νόμους μόρφωσης των σύνθετων φορέων.ΣΤΑΤΙΚΗ Ι, Τμήμα Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών
Στη Διάλεξη 11 ορίζεται η ισοστατικότητα, η υπερστατικότητα και η κινητότητα των φορέων και παράλληλα, περιγράφονται δύο μεθοδολογίες αναγνώρισης των παραπάνω ιδιοτήτων των φορέων.ΣΤΑΤΙΚΗ Ι, Τμήμα Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών
Στη Διάλεξη 12 ορίζονται τα μονοκινητά συστήματα, περιγράφεται η διαδικασία χάραξης της γραμμής βυθίσεων και παρατίθεται το θεώρημα των τριών πόλων μαζί με αντίστοιχα παραδείγματα.ΣΤΑΤΙΚΗ Ι, Τμήμα Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών
Η Διάλεξη 13 περιλαμβάνει μια εφαρμογή πάνω στο σχηματισμό των πόλων και τη γραμμή βυθίσεων και στη συνέχεια εισάγεται η έννοια της απειροστής κινητότητας και η διαδικασία αναγνώρισής της και ορίζονται τα πολυκινητά συστήματα.ΣΤΑΤΙΚΗ Ι, Τμήμα Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών
Στη Διάλεξη 14 εισάγονται οι έννοιες της γενικευμένης δύναμης και γενικευμένης μετακίνησης και του έργου των δυνάμεων, ενώ περιγράφεται και η Αρχή των Δυνατών Έργων (ή εν συντομία Α.Δ.Ε.).ΣΤΑΤΙΚΗ Ι, Τμήμα Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών
Η Διάλεξη 15 περιλαμβάνει εφαρμογές πάνω στην Αρχή των Δυνατών Έργων (Α.Δ.Ε.) και την περιγραφή της διαδικασίας υπολογισμού αντίδρασης και εσωτερικού μεγέθους μέσω της εφαρμογής της Α.Δ.Ε.ΣΤΑΤΙΚΗ Ι, Τμήμα Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών
Η Διάλεξη 16 περιλαμβάνει ασκήσεις πάνω στην Α.Δ.Ε., την περιγραφή της κινηματικής μεθόδου για την εύρεση γραμμών επιρροής και ασκήσεις πάνω στην κινηματική μέθοδο.ΣΤΑΤΙΚΗ Ι, Τμήμα Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών
Στη Διάλεξη 17 εισάγεται η έννοια των παραμορφώσιμων φορέων, ορίζονται τα μεγέθη παραμόρφωσης και οι δυνατές μετακινήσεις για τους παραμορφώσιμους φορείς και περιγράφεται η εφαρμογή της Α.Δ.Ε. στην περίπτωση των παραμορφώσιμων φορέων.ΣΤΑΤΙΚΗ Ι, Τμήμα Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών
Η Διάλεξη 18 περιλαμβάνει εφαρμογές της Α.Δ.Ε. για παραμορφώσιμους και δικτυωτούς φορείς.ΣΤΑΤΙΚΗ Ι, Τμήμα Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών
Αντικείμενο της Διάλεξης 19 είναι οι καταναγκασμοί και ο υπολογισμός μετακινήσεων λόγω καταναγκασμών.ΣΤΑΤΙΚΗ Ι, Τμήμα Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών
Αντικείμενο της Διάλεξης 20 είναι η εφαρμογή της Α.Δ.Ε. για τον υπολογισμό μετακινήσεων λόγω καταναγκασμών. Μέσω των ασκήσεων που επιλύονται γίνεται και μια εισαγωγή στην ελαστική γραμμή των φορέων.