Βρέθηκαν 10 αποτελέσματα       Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση    Αφαίρεση Όλων 

 

Εκπαιδευτική Τεχνολογία ή αλλιώς η Πληροφορική στην εκπαίδευση  / Διάλεξη 9 (Παρασκευοπούλου-Κόλλια Ευφροσύνη-ΆλκηστηΠ.Δ. 407 στη Βαθμίδα του Λέκτορα)

Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση, Τμήμα Τμήμα Πληροφορικής με Εφαρμογές στη Βιοϊατρική

Ο όρος Εκπαιδευτική Τεχνολογία εισήχθη για πρώτη φορά τη δεκαετία του 1960. Ακόμα και σήμερα δεν υπάρχει μοναδικός και καθολικά αποδεκτός ορισμός. Οι ορισμοί της εκπαιδευτικής τεχνολογίας πρέπει να εστιάζουν στη διαδικασία της εφαρμογής εργαλείων για εκπαιδευτικούς σκοπούς.
Εξάμηνο: - 2015-08-24 00:33:06 342
Σχολικό Εργαστήρι Πληροφορικής και Εφαρμογών Ηλεκτρονικών Υπολογιστών (Σ.Ε.Π.Ε.Η/Υ.)  / Διάλεξη 7 (Παρασκευοπούλου-Κόλλια Ευφροσύνη-ΆλκηστηΠ.Δ. 407 στη Βαθμίδα του Λέκτορα)

Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση, Τμήμα Τμήμα Πληροφορικής με Εφαρμογές στη Βιοϊατρική

Το εργαστήρι πληροφορικής περιέχει σαφώς Συστατικά μέρη και κύριος –«διοικητικός» υπεύθυνος είναι ο Διευθυντής. Υπάρχει επίσης ο Υπεύθυνος του Τομέα Πληροφορικής, ο Υπεύθυνος Σ.Ε.Π.Ε.Η.Υ. Η χωροταξία παίζει σημαίνοντα ρόλο και πρέπει να τηρούνται συγκεκριμένα υπηρεσιακά βιβλία και έντυπα.
Εξάμηνο: - 2015-08-24 00:37:15 267
Εκπαιδευτικά λογισμικά και ιστορική αναδρομή όσον αφορά την εμφάνισή τους.  / Διάλεξη 6 (Παρασκευοπούλου-Κόλλια Ευφροσύνη-ΆλκηστηΠ.Δ. 407 στη Βαθμίδα του Λέκτορα)

Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση, Τμήμα Τμήμα Πληροφορικής με Εφαρμογές στη Βιοϊατρική

Τα εκπαιδευτικά λογισμικά και περιβάλλοντα που σχεδιάζονται λαμβάνουν υπόψη τις γνωστικές θεωρίες μάθησης. Εστιάζουν στην οικοδόμηση της γνώσης από τον ίδιο το μαθητή, που διερευνά, ανακαλύπτει σταδιακά, κάνει υποθέσεις τις οποίες επαληθεύει ή διαψεύδει και το εκπαιδευτικό περιβάλλον στηρίζει αυτή την πορεία.
Εξάμηνο: - 2015-08-24 00:41:14 327
Κοινωνία της Πληροφορίας και της Γνώσης.  / Διάλεξη 10 (Παρασκευοπούλου-Κόλλια Ευφροσύνη-ΆλκηστηΠ.Δ. 407 στη Βαθμίδα του Λέκτορα)

Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση, Τμήμα Τμήμα Πληροφορικής με Εφαρμογές στη Βιοϊατρική

Το αντικειμενικά γνωστό, με την έννοια της δημοσιοποιημένης εκδοχής του, καταλαμβάνει εκείνο το σύνολο που ο ερευνητής καλείται να διερευνήσει, να αξιολογήσει και να αναπτύξει την απαιτούμενη διαλεκτική σχέση προκειμένου να προχωρήσει στην παραγωγή νέας γνώσης.
Εξάμηνο: - 2015-08-23 00:16:27 343
Οι ΤΠΕ (Τεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών) στην εκπαίδευση  / Διάλεξη 1 (Παρασκευοπούλου-Κόλλια Ευφροσύνη-ΆλκηστηΠ.Δ. 407 στη Βαθμίδα του Λέκτορα)

Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση, Τμήμα Τμήμα Πληροφορικής με Εφαρμογές στη Βιοϊατρική

Για πρώτη φορά στην ελληνική εκπαίδευση, ένα Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών (ΕΠΠΣ) Πληροφορικής σχεδιάστηκε και ολοκληρώθηκε το Δεκέμβρη του 1997 και θεσμοθετήθηκε μέσα στο 1998. Το πλαίσιο αυτό Επιδιώκει αφενός να οριοθετήσει έναν ενιαίο τρόπο θεώρησης της ένταξης των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα και αφετέρου να δώσει απαντήσεις µε σφαιρικό τρόπο στα κύρια θέματα που αφορούν την ένταξη των ΤΠΕ σε όλο το φάσμα του ελληνικού σχολικού συστήματος. ΤΠΕ = ο συνδυασμός της τεχνολογίας της Πληροφορικής με άλλες συσχετιζόμενες τεχνολογίες και ειδικότερα με αυτές των επικοινωνιών.
Εξάμηνο: - 2015-08-21 00:23:46 707
Η προσφορά των ΤΠΕ στην εκπαίδευση, τη διδασκαλία και τη μάθηση  / Διάλεξη 2 (Παρασκευοπούλου-Κόλλια Ευφροσύνη-ΆλκηστηΠ.Δ. 407 στη Βαθμίδα του Λέκτορα)

Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση, Τμήμα Τμήμα Πληροφορικής με Εφαρμογές στη Βιοϊατρική

Καλλιέργεια του πληροφορικού γραμματισμού, κατανόηση βασικών εννοιών γνωστικών αντικειμένων όπως είναι η Γλώσσα, τα Μαθηματικά και οι Φυσικές Επιστήμες και ανάπτυξη ανώτερων γνωστικών δεξιοτήτων μέσα από τη δημιουργία συνθηκών οικοδόμησης της νέας γνώσης από τους ίδιους τους μαθητές.
Εξάμηνο: - 2015-08-21 00:53:05 511
Χρονολογική εξέλιξη της εισαγωγής των τεχνολογιών και της πληροφορικής στην εκπαίδευση  / Διάλεξη 3 (Παρασκευοπούλου-Κόλλια Ευφροσύνη-ΆλκηστηΠ.Δ. 407 στη Βαθμίδα του Λέκτορα)

Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση, Τμήμα Τμήμα Πληροφορικής με Εφαρμογές στη Βιοϊατρική

Ένταξη, ενσωμάτωση και αξιοποίηση ΤΠΕ στα εκπαιδευτικά συστήματα. Συνάρτηση πολλών παραμέτρων: α. πρόγραμμα σπουδών, β. επίπεδο εκπαίδευσης που αφορά η εισαγωγή και η ένταξη, γ. διδακτικοί και γνωστικοί στόχοι, δ. οικονομικές, πολιτικές και κοινωνικές συγκυρίες την περίοδο της εισαγωγής, ε. επίπεδο τεχνολογικής ανάπτυξης, στ. φιλοσοφικές και ιδεολογικές θεωρήσεις των πρωτεργατών της ένταξης.
Εξάμηνο: - 2015-08-21 00:54:05 269
Θεωρίες μάθησης και ΤΠΕ  / Διάλεξη 4 (Παρασκευοπούλου-Κόλλια Ευφροσύνη-ΆλκηστηΠ.Δ. 407 στη Βαθμίδα του Λέκτορα)

Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση, Τμήμα Τμήμα Πληροφορικής με Εφαρμογές στη Βιοϊατρική

Στη διδακτική διαδικασία σημαίνοντα ρόλο παίζει η προσωπικότητα του διδάσκοντα, τα επιστημονικά-γνωστικά αντικείμενα τα οποία καλείται να διδάξει, το θεωρητικό-επιστημονικό πλαίσιο, το οποίο αποφασίζει να ακολουθήσει και οι θεωρίες μάθησης που ο ίδιος υιοθετεί εντός της αίθουσας.
Εξάμηνο: - 2015-08-21 00:48:35 377
ΤΠΕ και εκπαιδευτικοί  / Διάλεξη 5 (Παρασκευοπούλου-Κόλλια Ευφροσύνη-ΆλκηστηΠ.Δ. 407 στη Βαθμίδα του Λέκτορα)

Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση, Τμήμα Τμήμα Πληροφορικής με Εφαρμογές στη Βιοϊατρική

Οι εκπαιδευτικοί χρειάζονται μεγαλύτερη υποστήριξη κατά τη χρήση των νέων τεχνολογιών σε συνεργατικά περιβάλλοντα. Έτσι θα μπορούν να μπορούν να προσδιορίσουν τα προβλήματα αλλά και τις δυνατότητές τους και να βρουν τρόπους για να διαμορφώσουν αυτές τις δραστηριότητες στη δική τους διδακτική πρακτική με τους εκπαιδευόμενους.
Εξάμηνο: - 2015-08-21 00:27:30 294
Διδακτικά-εκπαιδευτικά σενάρια.  / Διάλεξη 8 (Παρασκευοπούλου-Κόλλια Ευφροσύνη-ΆλκηστηΠ.Δ. 407 στη Βαθμίδα του Λέκτορα)

Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση, Τμήμα Τμήμα Πληροφορικής με Εφαρμογές στη Βιοϊατρική

Δομή σεναρίου Τάξη αναφοράς και εμπλεκόμενα γνωστικά αντικείμενα Τίτλος σεναρίου Συμβατότητα με το πρόγραμμα σπουδών Παιδαγωγική προσέγγιση Διδακτικοί στόχοι Πρωτοτυπία, Προστιθέμενη αξία Μαθησιακές δραστηριότητες Τρόπος οργάνωσης διδασκαλίας και ρόλοι μαθητών και εκπαιδευτικού Εκτιμώμενη διάρκεια Αξιολόγηση Επεκτασιμότητα
Εξάμηνο: - 2015-08-21 00:19:46 488