Βρέθηκαν 41 αποτελέσματα       Εκπαίδευση    Αφαίρεση Όλων 

 

Εκπαιδευτική Τεχνολογία ή αλλιώς η Πληροφορική στην εκπαίδευση  / Διάλεξη 9 (Παρασκευοπούλου-Κόλλια Ευφροσύνη-ΆλκηστηΠ.Δ. 407 στη Βαθμίδα του Λέκτορα)

Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση, Τμήμα Τμήμα Πληροφορικής με Εφαρμογές στη Βιοϊατρική

Ο όρος Εκπαιδευτική Τεχνολογία εισήχθη για πρώτη φορά τη δεκαετία του 1960. Ακόμα και σήμερα δεν υπάρχει μοναδικός και καθολικά αποδεκτός ορισμός. Οι ορισμοί της εκπαιδευτικής τεχνολογίας πρέπει να εστιάζουν στη διαδικασία της εφαρμογής εργαλείων για εκπαιδευτικούς σκοπούς.
Εξάμηνο: - 2015-08-24 00:33:06 344
Σχολικό Εργαστήρι Πληροφορικής και Εφαρμογών Ηλεκτρονικών Υπολογιστών (Σ.Ε.Π.Ε.Η/Υ.)  / Διάλεξη 7 (Παρασκευοπούλου-Κόλλια Ευφροσύνη-ΆλκηστηΠ.Δ. 407 στη Βαθμίδα του Λέκτορα)

Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση, Τμήμα Τμήμα Πληροφορικής με Εφαρμογές στη Βιοϊατρική

Το εργαστήρι πληροφορικής περιέχει σαφώς Συστατικά μέρη και κύριος –«διοικητικός» υπεύθυνος είναι ο Διευθυντής. Υπάρχει επίσης ο Υπεύθυνος του Τομέα Πληροφορικής, ο Υπεύθυνος Σ.Ε.Π.Ε.Η.Υ. Η χωροταξία παίζει σημαίνοντα ρόλο και πρέπει να τηρούνται συγκεκριμένα υπηρεσιακά βιβλία και έντυπα.
Εξάμηνο: - 2015-08-24 00:37:15 267
Εκπαιδευτικά λογισμικά και ιστορική αναδρομή όσον αφορά την εμφάνισή τους.  / Διάλεξη 6 (Παρασκευοπούλου-Κόλλια Ευφροσύνη-ΆλκηστηΠ.Δ. 407 στη Βαθμίδα του Λέκτορα)

Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση, Τμήμα Τμήμα Πληροφορικής με Εφαρμογές στη Βιοϊατρική

Τα εκπαιδευτικά λογισμικά και περιβάλλοντα που σχεδιάζονται λαμβάνουν υπόψη τις γνωστικές θεωρίες μάθησης. Εστιάζουν στην οικοδόμηση της γνώσης από τον ίδιο το μαθητή, που διερευνά, ανακαλύπτει σταδιακά, κάνει υποθέσεις τις οποίες επαληθεύει ή διαψεύδει και το εκπαιδευτικό περιβάλλον στηρίζει αυτή την πορεία.
Εξάμηνο: - 2015-08-24 00:41:14 328
Κοινωνία της Πληροφορίας και της Γνώσης.  / Διάλεξη 10 (Παρασκευοπούλου-Κόλλια Ευφροσύνη-ΆλκηστηΠ.Δ. 407 στη Βαθμίδα του Λέκτορα)

Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση, Τμήμα Τμήμα Πληροφορικής με Εφαρμογές στη Βιοϊατρική

Το αντικειμενικά γνωστό, με την έννοια της δημοσιοποιημένης εκδοχής του, καταλαμβάνει εκείνο το σύνολο που ο ερευνητής καλείται να διερευνήσει, να αξιολογήσει και να αναπτύξει την απαιτούμενη διαλεκτική σχέση προκειμένου να προχωρήσει στην παραγωγή νέας γνώσης.
Εξάμηνο: - 2015-08-23 00:16:27 343
Σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις.  / Διάλεξη 10 (Παρασκευοπούλου-Κόλλια Ευφροσύνη-ΆλκηστηΠ.Δ. 407 στη Βαθμίδα του Λέκτορα)

Διδακτική της Πληροφορικής, Τμήμα Τμήμα Πληροφορικής με Εφαρμογές στη Βιοϊατρική

Ο τρόπος θέασης των διδακτικών (και πραγματικών) καταστάσεων εντός αίθουσας και το πώς προσεγγίζονται από τον εκπαιδευτικό μπορεί να καθορίσει την έκβαση όλης της ενδο-σχολικής πραγματικότητας. Οι εκπαιδευτικοί θα πρέπει να γνωρίζουν τις σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις. Αναφορά σε στοχοταξινομία, επίπεδα προγραμματισμού, μοντέλα διατύπωσης στόχων.
Εξάμηνο: - 2015-08-21 00:29:26 392
Οι ΤΠΕ (Τεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών) στην εκπαίδευση  / Διάλεξη 1 (Παρασκευοπούλου-Κόλλια Ευφροσύνη-ΆλκηστηΠ.Δ. 407 στη Βαθμίδα του Λέκτορα)

Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση, Τμήμα Τμήμα Πληροφορικής με Εφαρμογές στη Βιοϊατρική

Για πρώτη φορά στην ελληνική εκπαίδευση, ένα Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών (ΕΠΠΣ) Πληροφορικής σχεδιάστηκε και ολοκληρώθηκε το Δεκέμβρη του 1997 και θεσμοθετήθηκε μέσα στο 1998. Το πλαίσιο αυτό Επιδιώκει αφενός να οριοθετήσει έναν ενιαίο τρόπο θεώρησης της ένταξης των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα και αφετέρου να δώσει απαντήσεις µε σφαιρικό τρόπο στα κύρια θέματα που αφορούν την ένταξη των ΤΠΕ σε όλο το φάσμα του ελληνικού σχολικού συστήματος. ΤΠΕ = ο συνδυασμός της τεχνολογίας της Πληροφορικής με άλλες συσχετιζόμενες τεχνολογίες και ειδικότερα με αυτές των επικοινωνιών.
Εξάμηνο: - 2015-08-21 00:23:46 709
Άλλες διδακτικές προσεγγίσεις  / Διάλεξη 11 (Παρασκευοπούλου-Κόλλια Ευφροσύνη-ΆλκηστηΠ.Δ. 407 στη Βαθμίδα του Λέκτορα)

Διδακτική της Πληροφορικής, Τμήμα Τμήμα Πληροφορικής με Εφαρμογές στη Βιοϊατρική

Ο τρόπος θέασης των διδακτικών (και πραγματικών) καταστάσεων εντός αίθουσας και το πώς προσεγγίζονται από τον εκπαιδευτικό μπορεί να καθορίσει την έκβαση όλης της ενδο-σχολικής πραγματικότητας. Οι εκπαιδευτικοί θα πρέπει να γνωρίζουν τις σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις.
Εξάμηνο: - 2015-08-21 00:28:13 288
Η προσφορά των ΤΠΕ στην εκπαίδευση, τη διδασκαλία και τη μάθηση  / Διάλεξη 2 (Παρασκευοπούλου-Κόλλια Ευφροσύνη-ΆλκηστηΠ.Δ. 407 στη Βαθμίδα του Λέκτορα)

Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση, Τμήμα Τμήμα Πληροφορικής με Εφαρμογές στη Βιοϊατρική

Καλλιέργεια του πληροφορικού γραμματισμού, κατανόηση βασικών εννοιών γνωστικών αντικειμένων όπως είναι η Γλώσσα, τα Μαθηματικά και οι Φυσικές Επιστήμες και ανάπτυξη ανώτερων γνωστικών δεξιοτήτων μέσα από τη δημιουργία συνθηκών οικοδόμησης της νέας γνώσης από τους ίδιους τους μαθητές.
Εξάμηνο: - 2015-08-21 00:53:05 513
Χρονολογική εξέλιξη της εισαγωγής των τεχνολογιών και της πληροφορικής στην εκπαίδευση  / Διάλεξη 3 (Παρασκευοπούλου-Κόλλια Ευφροσύνη-ΆλκηστηΠ.Δ. 407 στη Βαθμίδα του Λέκτορα)

Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση, Τμήμα Τμήμα Πληροφορικής με Εφαρμογές στη Βιοϊατρική

Ένταξη, ενσωμάτωση και αξιοποίηση ΤΠΕ στα εκπαιδευτικά συστήματα. Συνάρτηση πολλών παραμέτρων: α. πρόγραμμα σπουδών, β. επίπεδο εκπαίδευσης που αφορά η εισαγωγή και η ένταξη, γ. διδακτικοί και γνωστικοί στόχοι, δ. οικονομικές, πολιτικές και κοινωνικές συγκυρίες την περίοδο της εισαγωγής, ε. επίπεδο τεχνολογικής ανάπτυξης, στ. φιλοσοφικές και ιδεολογικές θεωρήσεις των πρωτεργατών της ένταξης.
Εξάμηνο: - 2015-08-21 00:54:05 271
Θεωρίες μάθησης και ΤΠΕ  / Διάλεξη 4 (Παρασκευοπούλου-Κόλλια Ευφροσύνη-ΆλκηστηΠ.Δ. 407 στη Βαθμίδα του Λέκτορα)

Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση, Τμήμα Τμήμα Πληροφορικής με Εφαρμογές στη Βιοϊατρική

Στη διδακτική διαδικασία σημαίνοντα ρόλο παίζει η προσωπικότητα του διδάσκοντα, τα επιστημονικά-γνωστικά αντικείμενα τα οποία καλείται να διδάξει, το θεωρητικό-επιστημονικό πλαίσιο, το οποίο αποφασίζει να ακολουθήσει και οι θεωρίες μάθησης που ο ίδιος υιοθετεί εντός της αίθουσας.
Εξάμηνο: - 2015-08-21 00:48:35 378
ΤΠΕ και εκπαιδευτικοί  / Διάλεξη 5 (Παρασκευοπούλου-Κόλλια Ευφροσύνη-ΆλκηστηΠ.Δ. 407 στη Βαθμίδα του Λέκτορα)

Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση, Τμήμα Τμήμα Πληροφορικής με Εφαρμογές στη Βιοϊατρική

Οι εκπαιδευτικοί χρειάζονται μεγαλύτερη υποστήριξη κατά τη χρήση των νέων τεχνολογιών σε συνεργατικά περιβάλλοντα. Έτσι θα μπορούν να μπορούν να προσδιορίσουν τα προβλήματα αλλά και τις δυνατότητές τους και να βρουν τρόπους για να διαμορφώσουν αυτές τις δραστηριότητες στη δική τους διδακτική πρακτική με τους εκπαιδευόμενους.
Εξάμηνο: - 2015-08-21 00:27:30 295
Διδακτικά-εκπαιδευτικά σενάρια.  / Διάλεξη 8 (Παρασκευοπούλου-Κόλλια Ευφροσύνη-ΆλκηστηΠ.Δ. 407 στη Βαθμίδα του Λέκτορα)

Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση, Τμήμα Τμήμα Πληροφορικής με Εφαρμογές στη Βιοϊατρική

Δομή σεναρίου Τάξη αναφοράς και εμπλεκόμενα γνωστικά αντικείμενα Τίτλος σεναρίου Συμβατότητα με το πρόγραμμα σπουδών Παιδαγωγική προσέγγιση Διδακτικοί στόχοι Πρωτοτυπία, Προστιθέμενη αξία Μαθησιακές δραστηριότητες Τρόπος οργάνωσης διδασκαλίας και ρόλοι μαθητών και εκπαιδευτικού Εκτιμώμενη διάρκεια Αξιολόγηση Επεκτασιμότητα
Εξάμηνο: - 2015-08-21 00:19:46 489
Η Πληροφορική στο Δημοτικό Σχολείο  / Διάλεξη 6 (Παρασκευοπούλου-Κόλλια Ευφροσύνη-ΆλκηστηΠ.Δ. 407 στη Βαθμίδα του Λέκτορα)

Διδακτική της Πληροφορικής, Τμήμα Τμήμα Πληροφορικής με Εφαρμογές στη Βιοϊατρική

Σκοπός της εισαγωγής της Πληροφορικής στο Νηπιαγωγείο και στο Δημοτικό Σχολείο είναι να εξοικειωθούν οι μαθητές και οι μαθήτριες με τις βασικές λειτουργίες του υπολογιστή και να έλθουν σε μια πρώτη επαφή με διάφορες χρήσεις του.
Εξάμηνο: - 2015-08-20 00:23:48 295
Η Πληροφορική στο Γυμνάσιο  / Διάλεξη 7 (Παρασκευοπούλου-Κόλλια Ευφροσύνη-ΆλκηστηΠ.Δ. 407 στη Βαθμίδα του Λέκτορα)

Διδακτική της Πληροφορικής, Τμήμα Τμήμα Πληροφορικής με Εφαρμογές στη Βιοϊατρική

Σκοπός του μαθήματος της Πληροφορικής στο Γυμνάσιο είναι να δώσει στους μαθητές όλα τα απαιτούμενα εφόδια ώστε να εντρυφήσουν στις βασικές έννοιες και όρους της Τεχνολογίας της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας (ΤΠΕ).
Εξάμηνο: - 2015-08-20 00:25:57 260
Ενότητα 5_1: Μηχανική  / Διάλεξη 9 (Κόλλιας ΒασίληςΕπίκουρος Καθηγητής )

Βασικές Έννοιες Φυσικής, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης

Εξηγούμε φαινόμενα σχετικά με την κίνηση των σωμάτων χρησιμοποιώντας τους τρεις νόμους του Νεύτωνα.
Εξάμηνο: 2o 2015-08-20 01:27:08 318
Ενότητα 5_2: Μηχανική  / Διάλεξη 10 (Κόλλιας ΒασίληςΕπίκουρος Καθηγητής )

Βασικές Έννοιες Φυσικής, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης

Εξηγούμε φαινόμενα σχετικά με την κίνηση των σωμάτων χρησιμοποιώντας τους τρεις νόμους του Νεύτωνα.
Εξάμηνο: 2o 2015-08-20 01:30:06 286
Ενότητα 6: Ηλεκτρικά Φαινόμενα  / Διάλεξη 11 (Κόλλιας ΒασίληςΕπίκουρος Καθηγητής )

Βασικές Έννοιες Φυσικής, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης

Διακρίνουμε τις έννοιες του φορτίου, της διαφοράς δυναμικού και της έντασης του ηλεκτρικού ρεύματος και τις χρησιμοποιούμε στην μελέτη φυσικών φαινομένων.
Εξάμηνο: 2o 2015-08-20 01:19:59 324
Η Πληροφορική στο Ενιαίο Λύκειο  / Διάλεξη 8 (Παρασκευοπούλου-Κόλλια Ευφροσύνη-ΆλκηστηΠ.Δ. 407 στη Βαθμίδα του Λέκτορα)

Διδακτική της Πληροφορικής, Τμήμα Τμήμα Πληροφορικής με Εφαρμογές στη Βιοϊατρική

Η Πληροφορική στο Λύκειο έχει ως γενικό σκοπό: την επέκταση της γενικής πληροφορικής παιδείας των μαθητών, την ενημέρωση των μαθητών για τις εφαρμογές της πληροφορικής στο σύγχρονο κόσμο, την ευαισθητοποίηση, τον προβληματισμό και την ανάπτυξη κριτικής ικανότητας εκ μέρους των μαθητών, στα κοινωνικά, ηθικά, πολιτισμικά, κ.ά.
Εξάμηνο: - 2015-08-20 00:22:02 215
Διεξαγωγή αποτελεσματικής διδασκαλίας και Διεξαγωγή διερευνητικής διδασκαλίας  / Διάλεξη 9 (Παρασκευοπούλου-Κόλλια Ευφροσύνη-ΆλκηστηΠ.Δ. 407 στη Βαθμίδα του Λέκτορα)

Διδακτική της Πληροφορικής, Τμήμα Τμήμα Πληροφορικής με Εφαρμογές στη Βιοϊατρική

Οι φάσεις, ο σχεδιασμός, η διεξαγωγή και η αξιολόγηση της διδασκαλίας. Στρατηγική αποτελεσματικής διδασκαλίας, Στρατηγική κατευθυνόμενης διερεύνησης.
Εξάμηνο: - 2015-08-20 00:14:53 268
Προβλήματα συμπεριφοράς στο σχολείο  / Διάλεξη 4 (Παρασκευοπούλου-Κόλλια Ευφροσύνη-ΆλκηστηΠ.Δ. 407 στη Βαθμίδα του Λέκτορα)

Διδακτική της Πληροφορικής, Τμήμα Τμήμα Πληροφορικής με Εφαρμογές στη Βιοϊατρική

Ο τρόπος διαχείρισης ζητημάτων που ενσκήπτουν μέσα στη σχολική αίθουσα μπορεί να βελτιώσει ή να εξαλείψει μια προβληματική συμπεριφορά. Οι εκπαιδευτικοί οφείλουν να κατέχουν γενικές και βασικές γνώσεις επί του εν λόγω ζητήματος.
Εξάμηνο: - 2015-08-19 00:46:50 258