Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση, Τμήμα Τμήμα Πληροφορικής με Εφαρμογές στη Βιοϊατρική
Το αντικειμενικά γνωστό, με την έννοια της δημοσιοποιημένης εκδοχής του, καταλαμβάνει εκείνο το σύνολο που ο ερευνητής καλείται να διερευνήσει, να αξιολογήσει και να αναπτύξει την απαιτούμενη διαλεκτική σχέση προκειμένου να προχωρήσει στην παραγωγή νέας γνώσης.Διδακτική της Πληροφορικής, Τμήμα Τμήμα Πληροφορικής με Εφαρμογές στη Βιοϊατρική
Ο τρόπος θέασης των διδακτικών (και πραγματικών) καταστάσεων εντός αίθουσας και το πώς προσεγγίζονται από τον εκπαιδευτικό μπορεί να καθορίσει την έκβαση όλης της ενδο-σχολικής πραγματικότητας. Οι εκπαιδευτικοί θα πρέπει να γνωρίζουν τις σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις. Αναφορά σε στοχοταξινομία, επίπεδα προγραμματισμού, μοντέλα διατύπωσης στόχων.Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση, Τμήμα Τμήμα Πληροφορικής με Εφαρμογές στη Βιοϊατρική
Για πρώτη φορά στην ελληνική εκπαίδευση, ένα Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών (ΕΠΠΣ) Πληροφορικής σχεδιάστηκε και ολοκληρώθηκε το Δεκέμβρη του 1997 και θεσμοθετήθηκε μέσα στο 1998. Το πλαίσιο αυτό Επιδιώκει αφενός να οριοθετήσει έναν ενιαίο τρόπο θεώρησης της ένταξης των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα και αφετέρου να δώσει απαντήσεις µε σφαιρικό τρόπο στα κύρια θέματα που αφορούν την ένταξη των ΤΠΕ σε όλο το φάσμα του ελληνικού σχολικού συστήματος. ΤΠΕ = ο συνδυασμός της τεχνολογίας της Πληροφορικής με άλλες συσχετιζόμενες τεχνολογίες και ειδικότερα με αυτές των επικοινωνιών.Διδακτική της Πληροφορικής, Τμήμα Τμήμα Πληροφορικής με Εφαρμογές στη Βιοϊατρική
Ο τρόπος θέασης των διδακτικών (και πραγματικών) καταστάσεων εντός αίθουσας και το πώς προσεγγίζονται από τον εκπαιδευτικό μπορεί να καθορίσει την έκβαση όλης της ενδο-σχολικής πραγματικότητας. Οι εκπαιδευτικοί θα πρέπει να γνωρίζουν τις σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις.Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση, Τμήμα Τμήμα Πληροφορικής με Εφαρμογές στη Βιοϊατρική
Καλλιέργεια του πληροφορικού γραμματισμού, κατανόηση βασικών εννοιών γνωστικών αντικειμένων όπως είναι η Γλώσσα, τα Μαθηματικά και οι Φυσικές Επιστήμες και ανάπτυξη ανώτερων γνωστικών δεξιοτήτων μέσα από τη δημιουργία συνθηκών οικοδόμησης της νέας γνώσης από τους ίδιους τους μαθητές.Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση, Τμήμα Τμήμα Πληροφορικής με Εφαρμογές στη Βιοϊατρική
Ένταξη, ενσωμάτωση και αξιοποίηση ΤΠΕ στα εκπαιδευτικά συστήματα. Συνάρτηση πολλών παραμέτρων: α. πρόγραμμα σπουδών, β. επίπεδο εκπαίδευσης που αφορά η εισαγωγή και η ένταξη, γ. διδακτικοί και γνωστικοί στόχοι, δ. οικονομικές, πολιτικές και κοινωνικές συγκυρίες την περίοδο της εισαγωγής, ε. επίπεδο τεχνολογικής ανάπτυξης, στ. φιλοσοφικές και ιδεολογικές θεωρήσεις των πρωτεργατών της ένταξης.Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση, Τμήμα Τμήμα Πληροφορικής με Εφαρμογές στη Βιοϊατρική
Στη διδακτική διαδικασία σημαίνοντα ρόλο παίζει η προσωπικότητα του διδάσκοντα, τα επιστημονικά-γνωστικά αντικείμενα τα οποία καλείται να διδάξει, το θεωρητικό-επιστημονικό πλαίσιο, το οποίο αποφασίζει να ακολουθήσει και οι θεωρίες μάθησης που ο ίδιος υιοθετεί εντός της αίθουσας.Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση, Τμήμα Τμήμα Πληροφορικής με Εφαρμογές στη Βιοϊατρική
Οι εκπαιδευτικοί χρειάζονται μεγαλύτερη υποστήριξη κατά τη χρήση των νέων τεχνολογιών σε συνεργατικά περιβάλλοντα. Έτσι θα μπορούν να μπορούν να προσδιορίσουν τα προβλήματα αλλά και τις δυνατότητές τους και να βρουν τρόπους για να διαμορφώσουν αυτές τις δραστηριότητες στη δική τους διδακτική πρακτική με τους εκπαιδευόμενους.Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση, Τμήμα Τμήμα Πληροφορικής με Εφαρμογές στη Βιοϊατρική
Δομή σεναρίου Τάξη αναφοράς και εμπλεκόμενα γνωστικά αντικείμενα Τίτλος σεναρίου Συμβατότητα με το πρόγραμμα σπουδών Παιδαγωγική προσέγγιση Διδακτικοί στόχοι Πρωτοτυπία, Προστιθέμενη αξία Μαθησιακές δραστηριότητες Τρόπος οργάνωσης διδασκαλίας και ρόλοι μαθητών και εκπαιδευτικού Εκτιμώμενη διάρκεια Αξιολόγηση ΕπεκτασιμότηταΔιδακτική της Πληροφορικής, Τμήμα Τμήμα Πληροφορικής με Εφαρμογές στη Βιοϊατρική
Σκοπός της εισαγωγής της Πληροφορικής στο Νηπιαγωγείο και στο Δημοτικό Σχολείο είναι να εξοικειωθούν οι μαθητές και οι μαθήτριες με τις βασικές λειτουργίες του υπολογιστή και να έλθουν σε μια πρώτη επαφή με διάφορες χρήσεις του.Διδακτική της Πληροφορικής, Τμήμα Τμήμα Πληροφορικής με Εφαρμογές στη Βιοϊατρική
Σκοπός του μαθήματος της Πληροφορικής στο Γυμνάσιο είναι να δώσει στους μαθητές όλα τα απαιτούμενα εφόδια ώστε να εντρυφήσουν στις βασικές έννοιες και όρους της Τεχνολογίας της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας (ΤΠΕ).Διδακτική της Πληροφορικής, Τμήμα Τμήμα Πληροφορικής με Εφαρμογές στη Βιοϊατρική
Η Πληροφορική στο Λύκειο έχει ως γενικό σκοπό: την επέκταση της γενικής πληροφορικής παιδείας των μαθητών, την ενημέρωση των μαθητών για τις εφαρμογές της πληροφορικής στο σύγχρονο κόσμο, την ευαισθητοποίηση, τον προβληματισμό και την ανάπτυξη κριτικής ικανότητας εκ μέρους των μαθητών, στα κοινωνικά, ηθικά, πολιτισμικά, κ.ά.Διδακτική της Πληροφορικής, Τμήμα Τμήμα Πληροφορικής με Εφαρμογές στη Βιοϊατρική
Οι φάσεις, ο σχεδιασμός, η διεξαγωγή και η αξιολόγηση της διδασκαλίας. Στρατηγική αποτελεσματικής διδασκαλίας, Στρατηγική κατευθυνόμενης διερεύνησης.Διδακτική της Πληροφορικής, Τμήμα Τμήμα Πληροφορικής με Εφαρμογές στη Βιοϊατρική
Στη διάλεξη περιγράφονται αναλυτικά διάφορες τεχνικές διδασκαλίας.Εισήγηση ή διάλεξη ή Μονολογική παρουσίαση, Συζήτηση ή διάλογος, Οι ερωταποκρίσεις Χιονοστοιβάδα, Καταιγισμός ιδεών, Επίδειξη, Πρακτική άσκηση, Ομάδες εργασίας, Παιχνίδι ρόλων, Μελέτη περίπτωσης, Εννοιολογική χαρτογράφηση.Διδακτική της Πληροφορικής, Τμήμα Τμήμα Πληροφορικής με Εφαρμογές στη Βιοϊατρική
Τέχνη με επιστημονικό υπόβαθρο, σκόπιμη διαδικασία, ρόλος διαμεσολαβητικός, χαρακτήρας εκτελεστικός, ενεργητικός, προπαρασκευαστικός, ενέχει στοιχεία σύγκρουσης, οργάνωσης, μεθοδικότητας, πραγματώνεται μέσω διαπροσωπικής επικοινωνίας.Προγραμματισμός Ι, Τμήμα Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών
Μια σύντομη περιγραφή του μαθήματοςΑριθμιτική Ανάλυση, Τμήμα Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών
Μερική οδήγηση - Σφάλματα στη λύση γραμμικών συστημάτων. Νόρμες σε διανυσματικούς χώρουςΑριθμιτική Ανάλυση, Τμήμα Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών
Λύση Συστημάτων Γραμμικών ΕξισώσεωνΑλγόριθμοι, Τμήμα Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών
Προσεγγιστικοί ΑλγόριθμοιΑλγόριθμοι, Τμήμα Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών
Προσεγγιστικοί Αλγόριθμοι