Τεχνολογίες Παγκόσμιου Ιστού, Τμήμα Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών
registering and discovering Web ServicesΤεχνολογίες Παγκόσμιου Ιστού, Τμήμα Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών
HTTP, Web Page(URL), Παράμετροι, Τύπος Περιεχομένου, ΠεριεχόμενοΤεχνολογίες Παγκόσμιου Ιστού, Τμήμα Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών
httpΤεχνολογίες Παγκόσμιου Ιστού, Τμήμα Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών
WWW - HTTP - CSS (2)Τεχνολογίες Παγκόσμιου Ιστού, Τμήμα Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών
JSPΤεχνολογίες Παγκόσμιου Ιστού, Τμήμα Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών
Java Server Pages (JSP)Κινητός και Διάχυτος Υπολογισμός, Τμήμα Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών
Η τεχνική ανανέωσης θέσης LeZi-Update (The LeZi-Update location registration technique)Κινητός και Διάχυτος Υπολογισμός, Τμήμα Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών
Η τεχνική ανανέωσης θέσης LeZi-Update (The LeZi-Update location registration technique)Κινητός και Διάχυτος Υπολογισμός, Τμήμα Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών
Ασκήσεις στα ευρετήρια Συνέπεια της cache (Cache consistency): Broadcasting Timestamps, Amnesic Terminals, Bit-SequencesΚινητός και Διάχυτος Υπολογισμός, Τμήμα Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών
Ασκήσεις στα ευρετήρια Συνέπεια της cache (Cache consistency): Broadcasting Timestamps, Amnesic Terminals, Bit-SequencesΚινητός και Διάχυτος Υπολογισμός, Τμήμα Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών
Ευρετήρια για κυρτωμένο πρότυπο προσπέλασης (Indexes for skewed accessed data)Κινητός και Διάχυτος Υπολογισμός, Τμήμα Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών
Ευρετήρια για ομοιόμορφο πρότυπο προσπέλασης (Indexes for uniformly accessed data) Ευρετήρια για κυρτωμένο πρότυπο προσπέλασης (Indexes for skewed accessed data)Κινητός και Διάχυτος Υπολογισμός, Τμήμα Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών
Αλγόριθμοι εκπομπής για αντικείμενα με εξαρτήσεις και Ασκήσεις σε on-demand bcast, caching, prefetchingΚινητός και Διάχυτος Υπολογισμός, Τμήμα Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών
α) Αλγόριθμοι εκπομπής για αντικείμενα με εξαρτήσεις (broadcast scheduling for objects with dependencies) β) Ασκήσεις σε on-demand bcast, caching, prefetchingΚινητός και Διάχυτος Υπολογισμός, Τμήμα Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών
α) Caching in broadcast-based environments β) Prefetching in broadcast-based environmentsΚινητός και Διάχυτος Υπολογισμός, Τμήμα Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών
Αλγόριθμοι για καθαρή εκπομπή - Κανόνας Square-root (square-root-based pure broadcast scheduling) Αλγόριθμοι για κατ' απαίτηση εκπομπή (on-demand broadcast scheduling)Κινητός και Διάχυτος Υπολογισμός, Τμήμα Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών
Αλγόριθμοι για καθαρή εκπομπή - Κανόνας Square-root (square-root-based pure broadcast scheduling) Αλγόριθμοι για κατ' απαίτηση εκπομπή (on-demand broadcast scheduling)Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση, Τμήμα Τμήμα Πληροφορικής με Εφαρμογές στη Βιοϊατρική
Ο όρος Εκπαιδευτική Τεχνολογία εισήχθη για πρώτη φορά τη δεκαετία του 1960. Ακόμα και σήμερα δεν υπάρχει μοναδικός και καθολικά αποδεκτός ορισμός. Οι ορισμοί της εκπαιδευτικής τεχνολογίας πρέπει να εστιάζουν στη διαδικασία της εφαρμογής εργαλείων για εκπαιδευτικούς σκοπούς.Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση, Τμήμα Τμήμα Πληροφορικής με Εφαρμογές στη Βιοϊατρική
Το εργαστήρι πληροφορικής περιέχει σαφώς Συστατικά μέρη και κύριος –«διοικητικός» υπεύθυνος είναι ο Διευθυντής. Υπάρχει επίσης ο Υπεύθυνος του Τομέα Πληροφορικής, ο Υπεύθυνος Σ.Ε.Π.Ε.Η.Υ. Η χωροταξία παίζει σημαίνοντα ρόλο και πρέπει να τηρούνται συγκεκριμένα υπηρεσιακά βιβλία και έντυπα.Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση, Τμήμα Τμήμα Πληροφορικής με Εφαρμογές στη Βιοϊατρική
Τα εκπαιδευτικά λογισμικά και περιβάλλοντα που σχεδιάζονται λαμβάνουν υπόψη τις γνωστικές θεωρίες μάθησης. Εστιάζουν στην οικοδόμηση της γνώσης από τον ίδιο το μαθητή, που διερευνά, ανακαλύπτει σταδιακά, κάνει υποθέσεις τις οποίες επαληθεύει ή διαψεύδει και το εκπαιδευτικό περιβάλλον στηρίζει αυτή την πορεία.