Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση, Τμήμα Τμήμα Πληροφορικής με Εφαρμογές στη Βιοϊατρική
Ένταξη, ενσωμάτωση και αξιοποίηση ΤΠΕ στα εκπαιδευτικά συστήματα. Συνάρτηση πολλών παραμέτρων: α. πρόγραμμα σπουδών, β. επίπεδο εκπαίδευσης που αφορά η εισαγωγή και η ένταξη, γ. διδακτικοί και γνωστικοί στόχοι, δ. οικονομικές, πολιτικές και κοινωνικές συγκυρίες την περίοδο της εισαγωγής, ε. επίπεδο τεχνολογικής ανάπτυξης, στ. φιλοσοφικές και ιδεολογικές θεωρήσεις των πρωτεργατών της ένταξης.Διδακτική της Πληροφορικής, Τμήμα Τμήμα Πληροφορικής με Εφαρμογές στη Βιοϊατρική
Στη διάλεξη περιγράφονται αναλυτικά διάφορες τεχνικές διδασκαλίας.Εισήγηση ή διάλεξη ή Μονολογική παρουσίαση, Συζήτηση ή διάλογος, Οι ερωταποκρίσεις Χιονοστοιβάδα, Καταιγισμός ιδεών, Επίδειξη, Πρακτική άσκηση, Ομάδες εργασίας, Παιχνίδι ρόλων, Μελέτη περίπτωσης, Εννοιολογική χαρτογράφηση.Αλγόριθμοι, Τμήμα Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών
Διαίρει και Βασίλευε, Δυναμικός Προγραμματισμός, ΑπληστίαΑλγόριθμοι, Τμήμα Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών
Διαίρει και Βασίλευε, Δυναμικός Προγραμματισμός, ΑπληστίαΠρογραμματισμός Ι, Τμήμα Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών
ΤελεστέςΤεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση, Τμήμα Τμήμα Πληροφορικής με Εφαρμογές στη Βιοϊατρική
Οι εκπαιδευτικοί χρειάζονται μεγαλύτερη υποστήριξη κατά τη χρήση των νέων τεχνολογιών σε συνεργατικά περιβάλλοντα. Έτσι θα μπορούν να μπορούν να προσδιορίσουν τα προβλήματα αλλά και τις δυνατότητές τους και να βρουν τρόπους για να διαμορφώσουν αυτές τις δραστηριότητες στη δική τους διδακτική πρακτική με τους εκπαιδευόμενους.Προγραμματισμός Ι, Τμήμα Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών
Σύνθετοι Τύποι Δεδομένων (Structs - Unions - Enums, typedef)Διδακτική της Πληροφορικής, Τμήμα Τμήμα Πληροφορικής με Εφαρμογές στη Βιοϊατρική
Ο τρόπος θέασης των διδακτικών (και πραγματικών) καταστάσεων εντός αίθουσας και το πώς προσεγγίζονται από τον εκπαιδευτικό μπορεί να καθορίσει την έκβαση όλης της ενδο-σχολικής πραγματικότητας. Οι εκπαιδευτικοί θα πρέπει να γνωρίζουν τις σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις. Αναφορά σε στοχοταξινομία, επίπεδα προγραμματισμού, μοντέλα διατύπωσης στόχων.Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση, Τμήμα Τμήμα Πληροφορικής με Εφαρμογές στη Βιοϊατρική
Το εργαστήρι πληροφορικής περιέχει σαφώς Συστατικά μέρη και κύριος –«διοικητικός» υπεύθυνος είναι ο Διευθυντής. Υπάρχει επίσης ο Υπεύθυνος του Τομέα Πληροφορικής, ο Υπεύθυνος Σ.Ε.Π.Ε.Η.Υ. Η χωροταξία παίζει σημαίνοντα ρόλο και πρέπει να τηρούνται συγκεκριμένα υπηρεσιακά βιβλία και έντυπα.Αριθμιτική Ανάλυση, Τμήμα Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών
Σφάλματα - Πεπερασμένη ΑριθμητικήΔιαφορικές Εξισώσεις, Τμήμα Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών
Γραμμική Άλγεβρα, Μέθοδος ΙδιοτήμωνΔιαφορικές Εξισώσεις, Τμήμα Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών
Συστήματα Συνήθων Διαφορικών ΕξισώσεωνΑλγόριθμοι, Τμήμα Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών
Συντομότερα Μονοπάτια (Floyd, Johnson), ΡοέςΑλγόριθμοι, Τμήμα Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών
Συντομότερα Μονοπάτια (Dijkstra, Bellman-Ford, ΚΑΓ)Αλγόριθμοι, Τμήμα Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών
Συντομότερα Μονοπάτια (Dijkstra, Bellman-Ford, ΚΑΓ)Σήματα και Συστήματα, Τμήμα Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών
Μετασχηματισμός Fourier, Περιοδικά σήματα συνεχούς χρόνου, Μετασχηματισμός Fourier περιοδικών σημάτων, Ιδιότητες συνεχούς Μετασχηματισμού FourierΣήματα και Συστήματα, Τμήμα Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών
Σειρές Fourier Περιοδικών ΣημάτωνΠρογραμματισμός Ι, Τμήμα Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών
ΣυναρτήσειςΠρογραμματισμός Ι, Τμήμα Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών
ΣυναρτήσειςΔιαφορικές Εξισώσεις, Τμήμα Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών
Συνήθεις Διαφορικές Εξισώσεις Ανώτερης Τάξης