ΣΤΑΤΙΚΗ Ι, Τμήμα Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών
Στη Διάλεξη 21 δίνεται ο ορισμός της ελαστικής γραμμής και του ελαστικού φορτίου και περιγράφεται η διαδικασία εύρεσης της ελαστικής γραμμής μέσω της ομόλογης δοκού των βυθίσεων.ΣΤΑΤΙΚΗ Ι, Τμήμα Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών
Η Διάλεξη 22 περιλαμβάνει την αναλυτική περιγραφή της διαδικασίας εύρεσης της ελαστικής γραμμής ενός φορέα μέσω της ελαστικής γραμμής της ομόλογης αμφιέρειστης δοκού, καθώς και την επίλυση αντίστοιχων ασκήσεων.ΜΕΤΑΛΛΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ Ι, Τμήμα Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών
Περιγραφή των βασικών στοιχείων φέροντος οργανισμού μονόροφου βιομηχανικού πλαισίου. Περιγραφή συνδέσεων, συνδέσμων δυσκαμψίας, μηχανισμών παραλαβής φορτίωνΜΕΤΑΛΛΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ Ι, Τμήμα Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών
Παρουσίαση οριακών καταστάσεων σχεδιασμού (αστοχία και λειτουργικότητα) ,συνδυασμών δράσεων και αντοχής εφελκυόμενου μέλους κατά ΕΚ3.ΜΕΤΑΛΛΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ Ι, Τμήμα Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών
Παρουσίαση απλών διατεμνόμενων κοχλιώσεων, μηχανισμών λειτουργίας και αστοχίας αυτών, αντοχή κορμού κοχλία σε διάτμηση και σε σύνθλιψη άντυγας οπής κατά ΕΚ3ΜΕΤΑΛΛΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ Ι, Τμήμα Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών
Παρουσίαση ελαστικής και ελαστοπλαστικής συμπεριφοράς διατομών υπό κάμψη και διάτμηση. Εισαγωγή στον τοπικό λυγισμό. Παρουσίαση κατάταξης διατομών κατά ΕΚ3 και ελέγχων αντοχής σε κάμψη και τέμνουσα κατά ΕΚ3.ΜΕΤΑΛΛΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ Ι, Τμήμα Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών
Παρουσίαση ελαστικών και πλαστικών ελέγχων διατομής υπό συνδυασμό εφελκυσμού, διαξονικής κάμψης, διαξονικής διάτμησης απλής κάμψης και απλής διάτμησηςΜΕΤΑΛΛΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ Ι, Τμήμα Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών
Εισαγωγή στην έννοια του λυγισμού, υπολογισμός κρίσιμων φορτίων λυγισμού θλιβόμενης ράβδου, καμπύλες λυγισμού, έλεγχος μέλους υπό θλίψη κατά ΕΚ3.ΜΕΤΑΛΛΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ Ι, Τμήμα Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών
Άσκηση λυγισμού και κοχλίωσης. Έλεγχος διατομής σε λυγισμό, έλεγχος κοχλιωτής σύνδεσης διαγωνίουΜΕΤΑΛΛΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ Ι, Τμήμα Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών
Παρουσίαση τύπων συγκολλήσεων, υπολογισμού αντοχής εξωραφών και εσωραφώνΜΕΤΑΛΛΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ Ι, Τμήμα Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών
Άσκηση συγκόλλησης-Έλεγχος συγκόλλησηςΜΕΤΑΛΛΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ Ι, Τμήμα Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών
Άσκηση σύνθετης εντατικής καταπόνησης. Επιλογή διατομής, έλεγχος διατομής σε οριακή κατάσταση αστοχίας λόγω σύνθετης εντατικής καταπόνησης.ΜΕΤΑΛΛΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ Ι, Τμήμα Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών
Άσκηση κοχλίωσης και συγκόλλησης. Έλεγχος επάρκειας συγκόλλησης και έλεγχος κοχλίωσηςΜΕΤΑΛΛΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ Ι, Τμήμα Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών
Επαναληπτική άσκηση. Υπολογισμός διατομής, αποκατάσταση διατομής με κοχλίωση.ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ, Τμήμα Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών
Περιγράφονται και αναλύονται μέθοδοι οι οποίες χρησιμοποιούνται για να εξακριβωθεί έαν μια επέμβαση σε κάποια θέση είχε ως αποτέλεσμα την αλλαγή της επικινδύνοτητας της θέσης, η οποία εκφράζεται με τον αναμενόμενο αριθμό ατυχημάτων στη συγκεκριμένη θέση.ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ, Τμήμα Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών
Ανάλυση και εκτίμηση επεμβάσεων που πραγματοποιούνται σε διασταυρώσεις.ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ, Τμήμα Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών
Παρουσιάζεται μεθοδολογία εκτίμησης των μεταβολών στον αριθμό των συγκρούσεων σε οδικά τμήματα. Η συγκεκριμένη διάλεξη αφορά επεμβάσεις στη σήμανση, το φωτισμό, τη στάθμευση, τις καιρικές συνθήκες, μέτρα διαχείρισης πεζών και ποδηλάτων, κτλ. Γίνεται πρακτική εφαρμογή της μεθοδολογίας σε δύο παραδείγματα.ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ, Τμήμα Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών
Παρουσιάζεται μεθοδολογία εκτίμησης των μεταβολών στον αριθμό των συγκρούσεων σε οδικά τμήματα. Το πρώτο μέρος αφορά επεμβάσεις σε στοιχεία της οδού, σε παρόδια στοιχεία και σε στοιχεία χάραξης της οδού. Γίνεται πρακτική εφαρμογή της μεθοδολογίας σε δύο παραδείγματα.ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ, Τμήμα Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών
Παρουσιάζεται μεθοδολογία 18 βημάτων για την εκτίμηση της αναμενόμενης μέσης συχνότητας σύγκρουσης σε αστικές και περιαστικές αρτηρίες.ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ, Τμήμα Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών
Γίνεται εφαρμογή της μεθοδολογίας για την εκτίμηση της αναμενόμενης μέσης συχνότητας σύγκρουσης, με τη χρήση των εξισώσεων απόδοσης ασφάλειας, των συντελεστών μεταβολής ατυχημάτων, και σε ειδικές περιπτώσεις της εμπειρικής μεθόδου του Bayes.