ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ, Τμήμα Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών
Ανάλυση και εκτίμηση επεμβάσεων που πραγματοποιούνται σε διασταυρώσεις.ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ, Τμήμα Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών
Περιγράφονται και αναλύονται μέθοδοι οι οποίες χρησιμοποιούνται για να εξακριβωθεί έαν μια επέμβαση σε κάποια θέση είχε ως αποτέλεσμα την αλλαγή της επικινδύνοτητας της θέσης, η οποία εκφράζεται με τον αναμενόμενο αριθμό ατυχημάτων στη συγκεκριμένη θέση.ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ, Τμήμα Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών
Γίνεται επίλυση αριθμητικών παραδειγμάτων για τον υπολογισμό της μεταβολής της συχνότητας σύγκρουσης σε οδούς.ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ, Τμήμα Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών
Γίνεται εφαρμογή της μεθοδολογίας για την εκτίμηση της αναμενόμενης μέσης συχνότητας σύγκρουσης, με τη χρήση των εξισώσεων απόδοσης ασφάλειας, των συντελεστών μεταβολής ατυχημάτων, και σε ειδικές περιπτώσεις της εμπειρικής μεθόδου του Bayes.ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ, Τμήμα Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών
Παρουσιάζεται μεθοδολογία 18 βημάτων για την εκτίμηση της αναμενόμενης μέσης συχνότητας σύγκρουσης σε αστικές και περιαστικές αρτηρίες.ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ, Τμήμα Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών
Παρουσιάζεται μεθοδολογία εκτίμησης των μεταβολών στον αριθμό των συγκρούσεων σε οδικά τμήματα. Η συγκεκριμένη διάλεξη αφορά επεμβάσεις στη σήμανση, το φωτισμό, τη στάθμευση, τις καιρικές συνθήκες, μέτρα διαχείρισης πεζών και ποδηλάτων, κτλ. Γίνεται πρακτική εφαρμογή της μεθοδολογίας σε δύο παραδείγματα.ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ, Τμήμα Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών
Παρουσιάζεται μεθοδολογία εκτίμησης των μεταβολών στον αριθμό των συγκρούσεων σε οδικά τμήματα. Το πρώτο μέρος αφορά επεμβάσεις σε στοιχεία της οδού, σε παρόδια στοιχεία και σε στοιχεία χάραξης της οδού. Γίνεται πρακτική εφαρμογή της μεθοδολογίας σε δύο παραδείγματα.ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ, Τμήμα Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών
Γίνεται εφαρμογή της μεθοδολογίας για την εκτίμηση της αναμενόμενης μέσης συχνότητας σύγκρουσης, με τη χρήση των εξισώσεων απόδοσης ασφάλειας, των συντελεστών μεταβολής ατυχημάτων, και σε ειδικές περιπτώσεις της εμπειρικής μεθόδου του Bayes.ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ, Τμήμα Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών
Παρουσιάζεται μεθοδολογία 18 βημάτων για την εκτίμηση της αναμενόμενης μέσης συχνότητας σύγκρουσης. Η ανάλυση εφαρμόζεται σε μεμονωμένα στοιχεία της οδού, τα οποία είναι ομοιογενή οδικά τμήματα και διασταυρώσεις.ΣΤΑΤΙΚΗ Ι, Τμήμα Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών
Η Διάλεξη 13 περιλαμβάνει μια εφαρμογή πάνω στο σχηματισμό των πόλων και τη γραμμή βυθίσεων και στη συνέχεια εισάγεται η έννοια της απειροστής κινητότητας και η διαδικασία αναγνώρισής της και ορίζονται τα πολυκινητά συστήματα.ΣΤΑΤΙΚΗ Ι, Τμήμα Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών
Αντικείμενο της Διάλεξης 20 είναι η εφαρμογή της Α.Δ.Ε. για τον υπολογισμό μετακινήσεων λόγω καταναγκασμών. Μέσω των ασκήσεων που επιλύονται γίνεται και μια εισαγωγή στην ελαστική γραμμή των φορέων.ΣΤΑΤΙΚΗ Ι, Τμήμα Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών
Η Διάλεξη 18 περιλαμβάνει εφαρμογές της Α.Δ.Ε. για παραμορφώσιμους και δικτυωτούς φορείς.ΣΤΑΤΙΚΗ Ι, Τμήμα Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών
Στη Διάλεξη 12 ορίζονται τα μονοκινητά συστήματα, περιγράφεται η διαδικασία χάραξης της γραμμής βυθίσεων και παρατίθεται το θεώρημα των τριών πόλων μαζί με αντίστοιχα παραδείγματα.ΣΤΑΤΙΚΗ Ι, Τμήμα Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών
Αντικείμενο της Διάλεξης 19 είναι οι καταναγκασμοί και ο υπολογισμός μετακινήσεων λόγω καταναγκασμών.ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ, Τμήμα Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών
Γίνεται επίλυση αριθμητικών παραδειγμάτων για τον υπολογισμό της μεταβολής της συχνότητας σύγκρουσης σε διασταυρώσεις.ΣΤΑΤΙΚΗ Ι, Τμήμα Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών
Η Διάλεξη 9 έχει ως αντικείμενο τη διαδικασία εύρεσης των γραμμών επιρροής των δικτυωμάτων και περιλαμβάνει παραδείγματα πάνω σε αυτή.ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ, Τμήμα Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών
Γίνεται επίλυση αριθμητικών παραδειγμάτων για τον υπολογισμό της μεταβολής της συχνότητας σύγκρουσης σε επαρχιακές οδούς πολλαπλών λωρίδων.ΣΤΑΤΙΚΗ Ι, Τμήμα Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών
Στη Διάλεξη 17 εισάγεται η έννοια των παραμορφώσιμων φορέων, ορίζονται τα μεγέθη παραμόρφωσης και οι δυνατές μετακινήσεις για τους παραμορφώσιμους φορείς και περιγράφεται η εφαρμογή της Α.Δ.Ε. στην περίπτωση των παραμορφώσιμων φορέων.ΣΤΑΤΙΚΗ Ι, Τμήμα Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών
Στη Διάλεξη 11 ορίζεται η ισοστατικότητα, η υπερστατικότητα και η κινητότητα των φορέων και παράλληλα, περιγράφονται δύο μεθοδολογίες αναγνώρισης των παραπάνω ιδιοτήτων των φορέων.ΣΤΑΤΙΚΗ Ι, Τμήμα Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών
Η Διάλεξη 10 περιλαμβάνει δύο διαφορετικά αντικείμενα: τους καμπύλους φορείς και τον ορισμό της συμμετρίας και αντισυμμετρίας και την εφαρμογή τους στη Στατική.