Βρέθηκαν 41 αποτελέσματα       Εκπαίδευση    Αφαίρεση Όλων 

 

Άλλες διδακτικές προσεγγίσεις  / Διάλεξη 11 (Παρασκευοπούλου-Κόλλια Ευφροσύνη-ΆλκηστηΠ.Δ. 407 στη Βαθμίδα του Λέκτορα)

Διδακτική της Πληροφορικής, Τμήμα Τμήμα Πληροφορικής με Εφαρμογές στη Βιοϊατρική

Ο τρόπος θέασης των διδακτικών (και πραγματικών) καταστάσεων εντός αίθουσας και το πώς προσεγγίζονται από τον εκπαιδευτικό μπορεί να καθορίσει την έκβαση όλης της ενδο-σχολικής πραγματικότητας. Οι εκπαιδευτικοί θα πρέπει να γνωρίζουν τις σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις.
Εξάμηνο: - 2015-08-21 00:28:13 289
Γλωσσική ποικιλότητα  / Διάλεξη 1 (Ανδρουλάκης ΓιώργοςΑναπληρωτής Καθηγητής)

Κοινωνιογλωσσολογία, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης

Ενότητα και ποικιλότητα στη γλώσσα. Η γλώσσα σε χρήση από άτομα και κοινότητες. Οριζόντια γλωσσική ποικιλότητα. Κάθετη γλωσσική ποικιλότητα. Γλωσσική ισότητα και ανισότητα. Γλωσσική κυριαρχία και ιεραρχία.
Εξάμηνο: 5o 2015-06-03 01:53:46 386
Γλωσσική ποικιλότητα (κάθετη γλωσσική ποικιλότητα)  / Διάλεξη 3 (Ανδρουλάκης ΓιώργοςΑναπληρωτής Καθηγητής)

Κοινωνιογλωσσολογία, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης

κάθετη γλωσσική ποικιλότητα, διαφοροποιητικές παράμετροι του ύφους, διμορφία, τυπολογία της εξέλιξης της διμορφίας κατά τον Martinet
Εξάμηνο: 5o 2015-06-04 02:01:14 370
Γλωσσική ποικιλότητα (οριζόντια γλωσσική ποικιλότητα)  / Διάλεξη 2 (Ανδρουλάκης ΓιώργοςΑναπληρωτής Καθηγητής)

Κοινωνιογλωσσολογία, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης

γλωσσική ποικιλότητα, οριζόντια γλωσσική ποικιλότητα, διάλεκτοι, προτυποποίηση/κωδικοποίηση
Εξάμηνο: 5o 2015-06-04 01:54:53 560
Γλωσσική πολιτική, γλωσσικός σχεδιασμός  / Διάλεξη 1 (Ανδρουλάκης ΓιώργοςΑναπληρωτής Καθηγητής)

Κοινωνιογλωσσολογία, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης

Η γλωσσική επιλογή ως ανθρώπινο και πολιτικό δικαίωμα. Ορθότητα στη γλώσσα. Γλωσσικός θάνατος και προστασία των γλωσσών. Γλωσσικός σχεδιασμός. Εκπαδευτική γλωσσική πολιτική. Πολιτική και οικονομική θεώρηση της γλωσσικής πολιτικής.
Εξάμηνο: 5o 2015-06-04 01:48:51 405
Γλώσσα, ταυτότητα και εξουσία  / Διάλεξη 1 (Ανδρουλάκης ΓιώργοςΑναπληρωτής Καθηγητής)

Κοινωνιογλωσσολογία, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης

Η συμβολική ισχύς της γλώσσας και η πραγματική ισχύς των γλωσσών. Γλώσσα και ιδεολογία. Γλώσσα και ταυτότητα.
Εξάμηνο: 5o 2015-06-04 01:45:12 553
Διγλωσσία, πολυγλωσσία, επαφή γλωσσών  / Διάλεξη 1 (Ανδρουλάκης ΓιώργοςΑναπληρωτής Καθηγητής)

Κοινωνιογλωσσολογία, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης

Γλώσσες σε επαφή και σε ανταγωνισμό. Εναλλαγή κωδίκων. Διγλωσσία και πολυγλωσσία. Θεσμοποίηση της πολυγλωσσίας.
Εξάμηνο: 5o 2015-06-04 01:42:53 396
Διδακτικά-εκπαιδευτικά σενάρια.  / Διάλεξη 8 (Παρασκευοπούλου-Κόλλια Ευφροσύνη-ΆλκηστηΠ.Δ. 407 στη Βαθμίδα του Λέκτορα)

Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση, Τμήμα Τμήμα Πληροφορικής με Εφαρμογές στη Βιοϊατρική

Δομή σεναρίου Τάξη αναφοράς και εμπλεκόμενα γνωστικά αντικείμενα Τίτλος σεναρίου Συμβατότητα με το πρόγραμμα σπουδών Παιδαγωγική προσέγγιση Διδακτικοί στόχοι Πρωτοτυπία, Προστιθέμενη αξία Μαθησιακές δραστηριότητες Τρόπος οργάνωσης διδασκαλίας και ρόλοι μαθητών και εκπαιδευτικού Εκτιμώμενη διάρκεια Αξιολόγηση Επεκτασιμότητα
Εξάμηνο: - 2015-08-21 00:19:46 490
Διδακτικές προσεγγίσεις στη διδασκαλία της Πληροφορικής  / Διάλεξη 2 (Παρασκευοπούλου-Κόλλια Ευφροσύνη-ΆλκηστηΠ.Δ. 407 στη Βαθμίδα του Λέκτορα)

Διδακτική της Πληροφορικής, Τμήμα Τμήμα Πληροφορικής με Εφαρμογές στη Βιοϊατρική

Τέχνη με επιστημονικό υπόβαθρο, σκόπιμη διαδικασία, ρόλος διαμεσολαβητικός, χαρακτήρας εκτελεστικός, ενεργητικός, προπαρασκευαστικός, ενέχει στοιχεία σύγκρουσης, οργάνωσης, μεθοδικότητας, πραγματώνεται μέσω διαπροσωπικής επικοινωνίας.
Εξάμηνο: - 2015-08-05 00:16:05 304
Διεξαγωγή αποτελεσματικής διδασκαλίας και Διεξαγωγή διερευνητικής διδασκαλίας  / Διάλεξη 9 (Παρασκευοπούλου-Κόλλια Ευφροσύνη-ΆλκηστηΠ.Δ. 407 στη Βαθμίδα του Λέκτορα)

Διδακτική της Πληροφορικής, Τμήμα Τμήμα Πληροφορικής με Εφαρμογές στη Βιοϊατρική

Οι φάσεις, ο σχεδιασμός, η διεξαγωγή και η αξιολόγηση της διδασκαλίας. Στρατηγική αποτελεσματικής διδασκαλίας, Στρατηγική κατευθυνόμενης διερεύνησης.
Εξάμηνο: - 2015-08-20 00:14:53 268
Εκπαιδευτικά λογισμικά και ιστορική αναδρομή όσον αφορά την εμφάνισή τους.  / Διάλεξη 6 (Παρασκευοπούλου-Κόλλια Ευφροσύνη-ΆλκηστηΠ.Δ. 407 στη Βαθμίδα του Λέκτορα)

Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση, Τμήμα Τμήμα Πληροφορικής με Εφαρμογές στη Βιοϊατρική

Τα εκπαιδευτικά λογισμικά και περιβάλλοντα που σχεδιάζονται λαμβάνουν υπόψη τις γνωστικές θεωρίες μάθησης. Εστιάζουν στην οικοδόμηση της γνώσης από τον ίδιο το μαθητή, που διερευνά, ανακαλύπτει σταδιακά, κάνει υποθέσεις τις οποίες επαληθεύει ή διαψεύδει και το εκπαιδευτικό περιβάλλον στηρίζει αυτή την πορεία.
Εξάμηνο: - 2015-08-24 00:41:14 329
Εκπαιδευτική Τεχνολογία ή αλλιώς η Πληροφορική στην εκπαίδευση  / Διάλεξη 9 (Παρασκευοπούλου-Κόλλια Ευφροσύνη-ΆλκηστηΠ.Δ. 407 στη Βαθμίδα του Λέκτορα)

Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση, Τμήμα Τμήμα Πληροφορικής με Εφαρμογές στη Βιοϊατρική

Ο όρος Εκπαιδευτική Τεχνολογία εισήχθη για πρώτη φορά τη δεκαετία του 1960. Ακόμα και σήμερα δεν υπάρχει μοναδικός και καθολικά αποδεκτός ορισμός. Οι ορισμοί της εκπαιδευτικής τεχνολογίας πρέπει να εστιάζουν στη διαδικασία της εφαρμογής εργαλείων για εκπαιδευτικούς σκοπούς.
Εξάμηνο: - 2015-08-24 00:33:06 345

Βασικές Έννοιες Φυσικής, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης

Μέσα από παραδείγματα διαφορετικών καταστάσεων της καθημερινής ζωής διαφοροποιούμε τον τρόπο με τον οποίο εξηγούμε τα φυσικά φαινόμενα καθημερινά από τον τρόπο με τον οποίο εξηγούν τα φυσικά φαινόμενα οι φυσικοί
Εξάμηνο: 2o 2015-07-17 01:48:02 889

Βασικές Έννοιες Φυσικής, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης

Μέσα από παραδείγματα διαφορετικών καταστάσεων της καθημερινής ζωής διαφοροποιούμε τον τρόπο με τον οποίο εξηγούμε τα φυσικά φαινόμενα καθημερινά από τον τρόπο με τον οποίο εξηγούν τα φυσικά φαινόμενα οι φυσικοί
Εξάμηνο: 2o 2015-07-17 01:47:08 355

Βασικές Έννοιες Φυσικής, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης

Μέσα από παραδείγματα διαφορετικών καταστάσεων της καθημερινής ζωής διαφοροποιούμε τον τρόπο με τον οποίο εξηγούμε τα φυσικά φαινόμενα καθημερινά από τον τρόπο με τον οποίο εξηγούν τα φυσικά φαινόμενα οι φυσικοί
Εξάμηνο: 2o 2015-07-17 01:20:06 317
Ενότητα 2: Οπτική  / Διάλεξη 4 (Κόλλιας ΒασίληςΕπίκουρος Καθηγητής )

Βασικές Έννοιες Φυσικής, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης

Χρησιμοποιούμε την έννοια της ακτίνας για να εξηγήσουμε οπτικά φαινόμενα. Εξηγούμε την προσθετική και αφαιρετική σύνθεση χρωμάτων.
Εξάμηνο: 2o 2015-07-17 02:06:53 505
Ενότητα 3: Θερμικά Φαινόμενα  / Διάλεξη 5 (Κόλλιας ΒασίληςΕπίκουρος Καθηγητής )

Βασικές Έννοιες Φυσικής, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης

Διακρίνουμε τις έννοιες της θερμοκρασίας της θερμότητας, της εσωτερικής ενέργειας, και τις χρησιμοποιούμε σε εξηγήσεις φυσικών φαινομένων.
Εξάμηνο: 2o 2015-07-17 01:47:32 357
Ενότητα 3β: Θερμικά Φαινόμενα  / Διάλεξη 6 (Κόλλιας ΒασίληςΕπίκουρος Καθηγητής )

Βασικές Έννοιες Φυσικής, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης

Διακρίνουμε τις έννοιες της θερμοκρασίας της θερμότητας, της εσωτερικής ενέργειας, και τις χρησιμοποιούμε σε εξηγήσεις φυσικών φαινομένων.
Εξάμηνο: 2o 2015-08-19 02:09:14 293
Ενότητα 4α: Μοριακή Δομή και Νόμοι των Αερίων  / Διάλεξη 7 (Κόλλιας ΒασίληςΕπίκουρος Καθηγητής )

Βασικές Έννοιες Φυσικής, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης

Χρησιμοποιούμε τα μοντέλα των φυσικών για την μοριακή δομή της ύλης για να καταλάβουμε την συμπύκνωση και την εξάτμιση και για να εξηγήσουμε φαινόμενα σχετικά με τα αέρια.
Εξάμηνο: 2o 2015-08-19 02:05:45 281
Ενότητα 4β: Μοριακή Δομή και Νόμοι των Αερίων  / Διάλεξη 8 (Κόλλιας ΒασίληςΕπίκουρος Καθηγητής )

Βασικές Έννοιες Φυσικής, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης

Χρησιμοποιούμε τα μοντέλα των φυσικών για την μοριακή δομή της ύλης για να καταλάβουμε την συμπύκνωση και την εξάτμιση και για να εξηγήσουμε φαινόμενα σχετικά με τα αέρια.
Εξάμηνο: 2o 2015-08-19 01:52:18 271