Βασικές Έννοιες Φυσικής, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Διακρίνουμε τις έννοιες της θερμοκρασίας της θερμότητας, της εσωτερικής ενέργειας, και τις χρησιμοποιούμε σε εξηγήσεις φυσικών φαινομένων.Βασικές Έννοιες Φυσικής, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Χρησιμοποιούμε τα μοντέλα των φυσικών για την μοριακή δομή της ύλης για να καταλάβουμε την συμπύκνωση και την εξάτμιση και για να εξηγήσουμε φαινόμενα σχετικά με τα αέρια.Βασικές Έννοιες Φυσικής, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Χρησιμοποιούμε τα μοντέλα των φυσικών για την μοριακή δομή της ύλης για να καταλάβουμε την συμπύκνωση και την εξάτμιση και για να εξηγήσουμε φαινόμενα σχετικά με τα αέρια.Διδακτική της Πληροφορικής, Τμήμα Τμήμα Πληροφορικής με Εφαρμογές στη Βιοϊατρική
Τέσσερις κυριότερες θεωρίες μάθησης: οι συμπεριφοριστικές (behaviouristic), οι γνωστικές (cognitive), οι ανθρωπιστικές (humanistic) και οι θεωρίες κοινωνικής μάθησης (social learning).Διδακτική της Πληροφορικής, Τμήμα Τμήμα Πληροφορικής με Εφαρμογές στη Βιοϊατρική
Στη διάλεξη περιγράφονται αναλυτικά διάφορες τεχνικές διδασκαλίας.Εισήγηση ή διάλεξη ή Μονολογική παρουσίαση, Συζήτηση ή διάλογος, Οι ερωταποκρίσεις Χιονοστοιβάδα, Καταιγισμός ιδεών, Επίδειξη, Πρακτική άσκηση, Ομάδες εργασίας, Παιχνίδι ρόλων, Μελέτη περίπτωσης, Εννοιολογική χαρτογράφηση.Διδακτική της Πληροφορικής, Τμήμα Τμήμα Πληροφορικής με Εφαρμογές στη Βιοϊατρική
Τέχνη με επιστημονικό υπόβαθρο, σκόπιμη διαδικασία, ρόλος διαμεσολαβητικός, χαρακτήρας εκτελεστικός, ενεργητικός, προπαρασκευαστικός, ενέχει στοιχεία σύγκρουσης, οργάνωσης, μεθοδικότητας, πραγματώνεται μέσω διαπροσωπικής επικοινωνίας.Διδακτική της Πληροφορικής, Τμήμα Τμήμα Πληροφορικής με Εφαρμογές στη Βιοϊατρική
Η εισαγωγή της Πληροφορικής στην ελληνική εκπαίδευση ξεκίνησε από τα τεχνικά-επαγγελματικά και τα πολυκλαδικά λύκεια (1983-1985), στα γυμνάσια (1992), όπου και ολοκληρώθηκε μετά από μερικά χρόνια, στο γενικό λύκειο (1998) και ολοκληρώθηκε μετά από μερικά χρόνια, στην πρωτοβάθμια και προσχολική εκπαίδευση (2003) με την καθιέρωση ενός ενδεικτικού προγράμματος σπουδών και τον εξοπλισμό μέρους των σχολείων με υπολογιστές.Βασικές Έννοιες Φυσικής, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Μέσα από παραδείγματα διαφορετικών καταστάσεων της καθημερινής ζωής διαφοροποιούμε τον τρόπο με τον οποίο εξηγούμε τα φυσικά φαινόμενα καθημερινά από τον τρόπο με τον οποίο εξηγούν τα φυσικά φαινόμενα οι φυσικοίΒασικές Έννοιες Φυσικής, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Μέσα από παραδείγματα διαφορετικών καταστάσεων της καθημερινής ζωής διαφοροποιούμε τον τρόπο με τον οποίο εξηγούμε τα φυσικά φαινόμενα καθημερινά από τον τρόπο με τον οποίο εξηγούν τα φυσικά φαινόμενα οι φυσικοίΒασικές Έννοιες Φυσικής, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Μέσα από παραδείγματα διαφορετικών καταστάσεων της καθημερινής ζωής διαφοροποιούμε τον τρόπο με τον οποίο εξηγούμε τα φυσικά φαινόμενα καθημερινά από τον τρόπο με τον οποίο εξηγούν τα φυσικά φαινόμενα οι φυσικοίΒασικές Έννοιες Φυσικής, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Χρησιμοποιούμε την έννοια της ακτίνας για να εξηγήσουμε οπτικά φαινόμενα. Εξηγούμε την προσθετική και αφαιρετική σύνθεση χρωμάτων.Βασικές Έννοιες Φυσικής, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Διακρίνουμε τις έννοιες της θερμοκρασίας της θερμότητας, της εσωτερικής ενέργειας, και τις χρησιμοποιούμε σε εξηγήσεις φυσικών φαινομένων.Κοινωνιογλωσσολογία, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
γλωσσική ποικιλότητα, οριζόντια γλωσσική ποικιλότητα, διάλεκτοι, προτυποποίηση/κωδικοποίησηΚοινωνιογλωσσολογία, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
κάθετη γλωσσική ποικιλότητα, διαφοροποιητικές παράμετροι του ύφους, διμορφία, τυπολογία της εξέλιξης της διμορφίας κατά τον MartinetΚοινωνιογλωσσολογία, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Γλώσσες σε επαφή και σε ανταγωνισμό. Εναλλαγή κωδίκων. Διγλωσσία και πολυγλωσσία. Θεσμοποίηση της πολυγλωσσίας.Κοινωνιογλωσσολογία, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Η γλωσσική επιλογή ως ανθρώπινο και πολιτικό δικαίωμα. Ορθότητα στη γλώσσα. Γλωσσικός θάνατος και προστασία των γλωσσών. Γλωσσικός σχεδιασμός. Εκπαδευτική γλωσσική πολιτική. Πολιτική και οικονομική θεώρηση της γλωσσικής πολιτικής.Κοινωνιογλωσσολογία, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Η συμβολική ισχύς της γλώσσας και η πραγματική ισχύς των γλωσσών. Γλώσσα και ιδεολογία. Γλώσσα και ταυτότητα.Κοινωνιογλωσσολογία, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Το σχολείο ως κοινωνιογλωσσικός χώρος. Γλωσσικές προκαταλήψεις δασκάλων και μαθητών. Γλωσσική ανεπάρκεια. Γλωσσική σύγκρουση. Γλωσσική ασυνέχεια.Κοινωνιογλωσσολογία, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Ενότητα και ποικιλότητα στη γλώσσα. Η γλώσσα σε χρήση από άτομα και κοινότητες. Οριζόντια γλωσσική ποικιλότητα. Κάθετη γλωσσική ποικιλότητα. Γλωσσική ισότητα και ανισότητα. Γλωσσική κυριαρχία και ιεραρχία.Κοινωνιογλωσσολογία, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Σχέσεις της γλωσσολογίας και της κοινωνιογλωσσολογίας. Σχέσεις της κοινωνιογλωσσολογίας και άλλων κλάδων της γλωσσολογίας. Σχέσεις της κοινωνιογλωσσολογίας και άλλων επιστημών του ανθρώπου και κοινωνικών επιστημών.