Βασικές Έννοιες Φυσικής, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Εξηγούμε φαινόμενα σχετικά με την κίνηση των σωμάτων χρησιμοποιώντας τους τρεις νόμους του Νεύτωνα.Βασικές Έννοιες Φυσικής, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Χρησιμοποιούμε τα μοντέλα των φυσικών για την μοριακή δομή της ύλης για να καταλάβουμε την συμπύκνωση και την εξάτμιση και για να εξηγήσουμε φαινόμενα σχετικά με τα αέρια.Βασικές Έννοιες Φυσικής, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Χρησιμοποιούμε τα μοντέλα των φυσικών για την μοριακή δομή της ύλης για να καταλάβουμε την συμπύκνωση και την εξάτμιση και για να εξηγήσουμε φαινόμενα σχετικά με τα αέρια.Βασικές Έννοιες Φυσικής, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Διακρίνουμε τις έννοιες της θερμοκρασίας της θερμότητας, της εσωτερικής ενέργειας, και τις χρησιμοποιούμε σε εξηγήσεις φυσικών φαινομένων.Βασικές Έννοιες Φυσικής, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Διακρίνουμε τις έννοιες της θερμοκρασίας της θερμότητας, της εσωτερικής ενέργειας, και τις χρησιμοποιούμε σε εξηγήσεις φυσικών φαινομένων.Βασικές Έννοιες Φυσικής, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Χρησιμοποιούμε την έννοια της ακτίνας για να εξηγήσουμε οπτικά φαινόμενα. Εξηγούμε την προσθετική και αφαιρετική σύνθεση χρωμάτων.Βασικές Έννοιες Φυσικής, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Μέσα από παραδείγματα διαφορετικών καταστάσεων της καθημερινής ζωής διαφοροποιούμε τον τρόπο με τον οποίο εξηγούμε τα φυσικά φαινόμενα καθημερινά από τον τρόπο με τον οποίο εξηγούν τα φυσικά φαινόμενα οι φυσικοίΒασικές Έννοιες Φυσικής, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Μέσα από παραδείγματα διαφορετικών καταστάσεων της καθημερινής ζωής διαφοροποιούμε τον τρόπο με τον οποίο εξηγούμε τα φυσικά φαινόμενα καθημερινά από τον τρόπο με τον οποίο εξηγούν τα φυσικά φαινόμενα οι φυσικοίΒασικές Έννοιες Φυσικής, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Μέσα από παραδείγματα διαφορετικών καταστάσεων της καθημερινής ζωής διαφοροποιούμε τον τρόπο με τον οποίο εξηγούμε τα φυσικά φαινόμενα καθημερινά από τον τρόπο με τον οποίο εξηγούν τα φυσικά φαινόμενα οι φυσικοίΤεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση, Τμήμα Τμήμα Πληροφορικής με Εφαρμογές στη Βιοϊατρική
Ο όρος Εκπαιδευτική Τεχνολογία εισήχθη για πρώτη φορά τη δεκαετία του 1960. Ακόμα και σήμερα δεν υπάρχει μοναδικός και καθολικά αποδεκτός ορισμός. Οι ορισμοί της εκπαιδευτικής τεχνολογίας πρέπει να εστιάζουν στη διαδικασία της εφαρμογής εργαλείων για εκπαιδευτικούς σκοπούς.Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση, Τμήμα Τμήμα Πληροφορικής με Εφαρμογές στη Βιοϊατρική
Τα εκπαιδευτικά λογισμικά και περιβάλλοντα που σχεδιάζονται λαμβάνουν υπόψη τις γνωστικές θεωρίες μάθησης. Εστιάζουν στην οικοδόμηση της γνώσης από τον ίδιο το μαθητή, που διερευνά, ανακαλύπτει σταδιακά, κάνει υποθέσεις τις οποίες επαληθεύει ή διαψεύδει και το εκπαιδευτικό περιβάλλον στηρίζει αυτή την πορεία.Διδακτική της Πληροφορικής, Τμήμα Τμήμα Πληροφορικής με Εφαρμογές στη Βιοϊατρική
Οι φάσεις, ο σχεδιασμός, η διεξαγωγή και η αξιολόγηση της διδασκαλίας. Στρατηγική αποτελεσματικής διδασκαλίας, Στρατηγική κατευθυνόμενης διερεύνησης.Διδακτική της Πληροφορικής, Τμήμα Τμήμα Πληροφορικής με Εφαρμογές στη Βιοϊατρική
Τέχνη με επιστημονικό υπόβαθρο, σκόπιμη διαδικασία, ρόλος διαμεσολαβητικός, χαρακτήρας εκτελεστικός, ενεργητικός, προπαρασκευαστικός, ενέχει στοιχεία σύγκρουσης, οργάνωσης, μεθοδικότητας, πραγματώνεται μέσω διαπροσωπικής επικοινωνίας.Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση, Τμήμα Τμήμα Πληροφορικής με Εφαρμογές στη Βιοϊατρική
Δομή σεναρίου Τάξη αναφοράς και εμπλεκόμενα γνωστικά αντικείμενα Τίτλος σεναρίου Συμβατότητα με το πρόγραμμα σπουδών Παιδαγωγική προσέγγιση Διδακτικοί στόχοι Πρωτοτυπία, Προστιθέμενη αξία Μαθησιακές δραστηριότητες Τρόπος οργάνωσης διδασκαλίας και ρόλοι μαθητών και εκπαιδευτικού Εκτιμώμενη διάρκεια Αξιολόγηση ΕπεκτασιμότηταΚοινωνιογλωσσολογία, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Γλώσσες σε επαφή και σε ανταγωνισμό. Εναλλαγή κωδίκων. Διγλωσσία και πολυγλωσσία. Θεσμοποίηση της πολυγλωσσίας.Κοινωνιογλωσσολογία, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Η συμβολική ισχύς της γλώσσας και η πραγματική ισχύς των γλωσσών. Γλώσσα και ιδεολογία. Γλώσσα και ταυτότητα.Κοινωνιογλωσσολογία, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Η γλωσσική επιλογή ως ανθρώπινο και πολιτικό δικαίωμα. Ορθότητα στη γλώσσα. Γλωσσικός θάνατος και προστασία των γλωσσών. Γλωσσικός σχεδιασμός. Εκπαδευτική γλωσσική πολιτική. Πολιτική και οικονομική θεώρηση της γλωσσικής πολιτικής.Κοινωνιογλωσσολογία, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
γλωσσική ποικιλότητα, οριζόντια γλωσσική ποικιλότητα, διάλεκτοι, προτυποποίηση/κωδικοποίησηΚοινωνιογλωσσολογία, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
κάθετη γλωσσική ποικιλότητα, διαφοροποιητικές παράμετροι του ύφους, διμορφία, τυπολογία της εξέλιξης της διμορφίας κατά τον MartinetΚοινωνιογλωσσολογία, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Ενότητα και ποικιλότητα στη γλώσσα. Η γλώσσα σε χρήση από άτομα και κοινότητες. Οριζόντια γλωσσική ποικιλότητα. Κάθετη γλωσσική ποικιλότητα. Γλωσσική ισότητα και ανισότητα. Γλωσσική κυριαρχία και ιεραρχία.