Βρέθηκαν 41 αποτελέσματα       Παιδαγωγική    Αφαίρεση Όλων 

 

Εκπαιδευτική Τεχνολογία ή αλλιώς η Πληροφορική στην εκπαίδευση  / Διάλεξη 9 (Παρασκευοπούλου-Κόλλια Ευφροσύνη-ΆλκηστηΠ.Δ. 407 στη Βαθμίδα του Λέκτορα)

Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση, Τμήμα Τμήμα Πληροφορικής με Εφαρμογές στη Βιοϊατρική

Ο όρος Εκπαιδευτική Τεχνολογία εισήχθη για πρώτη φορά τη δεκαετία του 1960. Ακόμα και σήμερα δεν υπάρχει μοναδικός και καθολικά αποδεκτός ορισμός. Οι ορισμοί της εκπαιδευτικής τεχνολογίας πρέπει να εστιάζουν στη διαδικασία της εφαρμογής εργαλείων για εκπαιδευτικούς σκοπούς.
Εξάμηνο: - 2015-08-24 00:33:06 345
Εκπαιδευτικά λογισμικά και ιστορική αναδρομή όσον αφορά την εμφάνισή τους.  / Διάλεξη 6 (Παρασκευοπούλου-Κόλλια Ευφροσύνη-ΆλκηστηΠ.Δ. 407 στη Βαθμίδα του Λέκτορα)

Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση, Τμήμα Τμήμα Πληροφορικής με Εφαρμογές στη Βιοϊατρική

Τα εκπαιδευτικά λογισμικά και περιβάλλοντα που σχεδιάζονται λαμβάνουν υπόψη τις γνωστικές θεωρίες μάθησης. Εστιάζουν στην οικοδόμηση της γνώσης από τον ίδιο το μαθητή, που διερευνά, ανακαλύπτει σταδιακά, κάνει υποθέσεις τις οποίες επαληθεύει ή διαψεύδει και το εκπαιδευτικό περιβάλλον στηρίζει αυτή την πορεία.
Εξάμηνο: - 2015-08-24 00:41:14 330
Ενότητα 6: Ηλεκτρικά Φαινόμενα  / Διάλεξη 11 (Κόλλιας ΒασίληςΕπίκουρος Καθηγητής )

Βασικές Έννοιες Φυσικής, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης

Διακρίνουμε τις έννοιες του φορτίου, της διαφοράς δυναμικού και της έντασης του ηλεκτρικού ρεύματος και τις χρησιμοποιούμε στην μελέτη φυσικών φαινομένων.
Εξάμηνο: 2o 2015-08-20 01:19:59 329
Ενότητα 5_1: Μηχανική  / Διάλεξη 9 (Κόλλιας ΒασίληςΕπίκουρος Καθηγητής )

Βασικές Έννοιες Φυσικής, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης

Εξηγούμε φαινόμενα σχετικά με την κίνηση των σωμάτων χρησιμοποιώντας τους τρεις νόμους του Νεύτωνα.
Εξάμηνο: 2o 2015-08-20 01:27:08 324

Βασικές Έννοιες Φυσικής, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης

Μέσα από παραδείγματα διαφορετικών καταστάσεων της καθημερινής ζωής διαφοροποιούμε τον τρόπο με τον οποίο εξηγούμε τα φυσικά φαινόμενα καθημερινά από τον τρόπο με τον οποίο εξηγούν τα φυσικά φαινόμενα οι φυσικοί
Εξάμηνο: 2o 2015-07-17 01:20:06 321
Διδακτικές προσεγγίσεις στη διδασκαλία της Πληροφορικής  / Διάλεξη 2 (Παρασκευοπούλου-Κόλλια Ευφροσύνη-ΆλκηστηΠ.Δ. 407 στη Βαθμίδα του Λέκτορα)

Διδακτική της Πληροφορικής, Τμήμα Τμήμα Πληροφορικής με Εφαρμογές στη Βιοϊατρική

Τέχνη με επιστημονικό υπόβαθρο, σκόπιμη διαδικασία, ρόλος διαμεσολαβητικός, χαρακτήρας εκτελεστικός, ενεργητικός, προπαρασκευαστικός, ενέχει στοιχεία σύγκρουσης, οργάνωσης, μεθοδικότητας, πραγματώνεται μέσω διαπροσωπικής επικοινωνίας.
Εξάμηνο: - 2015-08-05 00:16:05 308
Κοινωνιογλωσσολογία και σχολείο  / Διάλεξη 1 (Ανδρουλάκης ΓιώργοςΑναπληρωτής Καθηγητής)

Κοινωνιογλωσσολογία, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης

Το σχολείο ως κοινωνιογλωσσικός χώρος. Γλωσσικές προκαταλήψεις δασκάλων και μαθητών. Γλωσσική ανεπάρκεια. Γλωσσική σύγκρουση. Γλωσσική ασυνέχεια.
Εξάμηνο: 5o 2015-06-04 01:34:47 304
Η Πληροφορική στο Δημοτικό Σχολείο  / Διάλεξη 6 (Παρασκευοπούλου-Κόλλια Ευφροσύνη-ΆλκηστηΠ.Δ. 407 στη Βαθμίδα του Λέκτορα)

Διδακτική της Πληροφορικής, Τμήμα Τμήμα Πληροφορικής με Εφαρμογές στη Βιοϊατρική

Σκοπός της εισαγωγής της Πληροφορικής στο Νηπιαγωγείο και στο Δημοτικό Σχολείο είναι να εξοικειωθούν οι μαθητές και οι μαθήτριες με τις βασικές λειτουργίες του υπολογιστή και να έλθουν σε μια πρώτη επαφή με διάφορες χρήσεις του.
Εξάμηνο: - 2015-08-20 00:23:48 298
ΤΠΕ και εκπαιδευτικοί  / Διάλεξη 5 (Παρασκευοπούλου-Κόλλια Ευφροσύνη-ΆλκηστηΠ.Δ. 407 στη Βαθμίδα του Λέκτορα)

Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση, Τμήμα Τμήμα Πληροφορικής με Εφαρμογές στη Βιοϊατρική

Οι εκπαιδευτικοί χρειάζονται μεγαλύτερη υποστήριξη κατά τη χρήση των νέων τεχνολογιών σε συνεργατικά περιβάλλοντα. Έτσι θα μπορούν να μπορούν να προσδιορίσουν τα προβλήματα αλλά και τις δυνατότητές τους και να βρουν τρόπους για να διαμορφώσουν αυτές τις δραστηριότητες στη δική τους διδακτική πρακτική με τους εκπαιδευόμενους.
Εξάμηνο: - 2015-08-21 00:27:30 297
Ενότητα 3β: Θερμικά Φαινόμενα  / Διάλεξη 6 (Κόλλιας ΒασίληςΕπίκουρος Καθηγητής )

Βασικές Έννοιες Φυσικής, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης

Διακρίνουμε τις έννοιες της θερμοκρασίας της θερμότητας, της εσωτερικής ενέργειας, και τις χρησιμοποιούμε σε εξηγήσεις φυσικών φαινομένων.
Εξάμηνο: 2o 2015-08-19 02:09:14 296
Ενότητα 5_2: Μηχανική  / Διάλεξη 10 (Κόλλιας ΒασίληςΕπίκουρος Καθηγητής )

Βασικές Έννοιες Φυσικής, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης

Εξηγούμε φαινόμενα σχετικά με την κίνηση των σωμάτων χρησιμοποιώντας τους τρεις νόμους του Νεύτωνα.
Εξάμηνο: 2o 2015-08-20 01:30:06 294
Άλλες διδακτικές προσεγγίσεις  / Διάλεξη 11 (Παρασκευοπούλου-Κόλλια Ευφροσύνη-ΆλκηστηΠ.Δ. 407 στη Βαθμίδα του Λέκτορα)

Διδακτική της Πληροφορικής, Τμήμα Τμήμα Πληροφορικής με Εφαρμογές στη Βιοϊατρική

Ο τρόπος θέασης των διδακτικών (και πραγματικών) καταστάσεων εντός αίθουσας και το πώς προσεγγίζονται από τον εκπαιδευτικό μπορεί να καθορίσει την έκβαση όλης της ενδο-σχολικής πραγματικότητας. Οι εκπαιδευτικοί θα πρέπει να γνωρίζουν τις σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις.
Εξάμηνο: - 2015-08-21 00:28:13 291
Ενότητα 4α: Μοριακή Δομή και Νόμοι των Αερίων  / Διάλεξη 7 (Κόλλιας ΒασίληςΕπίκουρος Καθηγητής )

Βασικές Έννοιες Φυσικής, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης

Χρησιμοποιούμε τα μοντέλα των φυσικών για την μοριακή δομή της ύλης για να καταλάβουμε την συμπύκνωση και την εξάτμιση και για να εξηγήσουμε φαινόμενα σχετικά με τα αέρια.
Εξάμηνο: 2o 2015-08-19 02:05:45 286
Ενότητα 4β: Μοριακή Δομή και Νόμοι των Αερίων  / Διάλεξη 8 (Κόλλιας ΒασίληςΕπίκουρος Καθηγητής )

Βασικές Έννοιες Φυσικής, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης

Χρησιμοποιούμε τα μοντέλα των φυσικών για την μοριακή δομή της ύλης για να καταλάβουμε την συμπύκνωση και την εξάτμιση και για να εξηγήσουμε φαινόμενα σχετικά με τα αέρια.
Εξάμηνο: 2o 2015-08-19 01:52:18 273
Σχολικό Εργαστήρι Πληροφορικής και Εφαρμογών Ηλεκτρονικών Υπολογιστών (Σ.Ε.Π.Ε.Η/Υ.)  / Διάλεξη 7 (Παρασκευοπούλου-Κόλλια Ευφροσύνη-ΆλκηστηΠ.Δ. 407 στη Βαθμίδα του Λέκτορα)

Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση, Τμήμα Τμήμα Πληροφορικής με Εφαρμογές στη Βιοϊατρική

Το εργαστήρι πληροφορικής περιέχει σαφώς Συστατικά μέρη και κύριος –«διοικητικός» υπεύθυνος είναι ο Διευθυντής. Υπάρχει επίσης ο Υπεύθυνος του Τομέα Πληροφορικής, ο Υπεύθυνος Σ.Ε.Π.Ε.Η.Υ. Η χωροταξία παίζει σημαίνοντα ρόλο και πρέπει να τηρούνται συγκεκριμένα υπηρεσιακά βιβλία και έντυπα.
Εξάμηνο: - 2015-08-24 00:37:15 272
Χρονολογική εξέλιξη της εισαγωγής των τεχνολογιών και της πληροφορικής στην εκπαίδευση  / Διάλεξη 3 (Παρασκευοπούλου-Κόλλια Ευφροσύνη-ΆλκηστηΠ.Δ. 407 στη Βαθμίδα του Λέκτορα)

Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση, Τμήμα Τμήμα Πληροφορικής με Εφαρμογές στη Βιοϊατρική

Ένταξη, ενσωμάτωση και αξιοποίηση ΤΠΕ στα εκπαιδευτικά συστήματα. Συνάρτηση πολλών παραμέτρων: α. πρόγραμμα σπουδών, β. επίπεδο εκπαίδευσης που αφορά η εισαγωγή και η ένταξη, γ. διδακτικοί και γνωστικοί στόχοι, δ. οικονομικές, πολιτικές και κοινωνικές συγκυρίες την περίοδο της εισαγωγής, ε. επίπεδο τεχνολογικής ανάπτυξης, στ. φιλοσοφικές και ιδεολογικές θεωρήσεις των πρωτεργατών της ένταξης.
Εξάμηνο: - 2015-08-21 00:54:05 271
Διεξαγωγή αποτελεσματικής διδασκαλίας και Διεξαγωγή διερευνητικής διδασκαλίας  / Διάλεξη 9 (Παρασκευοπούλου-Κόλλια Ευφροσύνη-ΆλκηστηΠ.Δ. 407 στη Βαθμίδα του Λέκτορα)

Διδακτική της Πληροφορικής, Τμήμα Τμήμα Πληροφορικής με Εφαρμογές στη Βιοϊατρική

Οι φάσεις, ο σχεδιασμός, η διεξαγωγή και η αξιολόγηση της διδασκαλίας. Στρατηγική αποτελεσματικής διδασκαλίας, Στρατηγική κατευθυνόμενης διερεύνησης.
Εξάμηνο: - 2015-08-20 00:14:53 270
Η Πληροφορική στο Γυμνάσιο  / Διάλεξη 7 (Παρασκευοπούλου-Κόλλια Ευφροσύνη-ΆλκηστηΠ.Δ. 407 στη Βαθμίδα του Λέκτορα)

Διδακτική της Πληροφορικής, Τμήμα Τμήμα Πληροφορικής με Εφαρμογές στη Βιοϊατρική

Σκοπός του μαθήματος της Πληροφορικής στο Γυμνάσιο είναι να δώσει στους μαθητές όλα τα απαιτούμενα εφόδια ώστε να εντρυφήσουν στις βασικές έννοιες και όρους της Τεχνολογίας της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας (ΤΠΕ).
Εξάμηνο: - 2015-08-20 00:25:57 264
Προβλήματα συμπεριφοράς στο σχολείο  / Διάλεξη 4 (Παρασκευοπούλου-Κόλλια Ευφροσύνη-ΆλκηστηΠ.Δ. 407 στη Βαθμίδα του Λέκτορα)

Διδακτική της Πληροφορικής, Τμήμα Τμήμα Πληροφορικής με Εφαρμογές στη Βιοϊατρική

Ο τρόπος διαχείρισης ζητημάτων που ενσκήπτουν μέσα στη σχολική αίθουσα μπορεί να βελτιώσει ή να εξαλείψει μια προβληματική συμπεριφορά. Οι εκπαιδευτικοί οφείλουν να κατέχουν γενικές και βασικές γνώσεις επί του εν λόγω ζητήματος.
Εξάμηνο: - 2015-08-19 00:46:50 260
Θεωρίες Μάθησης  / Διάλεξη 5 (Παρασκευοπούλου-Κόλλια Ευφροσύνη-ΆλκηστηΠ.Δ. 407 στη Βαθμίδα του Λέκτορα)

Διδακτική της Πληροφορικής, Τμήμα Τμήμα Πληροφορικής με Εφαρμογές στη Βιοϊατρική

Τέσσερις κυριότερες θεωρίες μάθησης: οι συμπεριφοριστικές (behaviouristic), οι γνωστικές (cognitive), οι ανθρωπιστικές (humanistic) και οι θεωρίες κοινωνικής μάθησης (social learning).
Εξάμηνο: - 2015-08-19 00:27:32 260